Avatar billede knogle Nybegynder
21. november 2001 - 01:31 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

ICQ 2001 og router..

Er jeg den eneste der ikke kan få den ICQ2001 til at sende filer? - på cybercity\'s hjemmeside skriver de hvordan man opsætter ICQ2000 til at sende via router.. men det virker ikke i ICQ2001..

se evt. http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_programmer/

Avatar billede voodoo_g Nybegynder
21. november 2001 - 04:45 #1
Det må være din maskin, har ikke noe problem med dette selv.
Avatar billede knogle Nybegynder
21. november 2001 - 11:07 #2
Det nægter jeg nu at tro på.. det har virket med tidligere versioner..
Avatar billede dalamar Nybegynder
21. november 2001 - 12:00 #3
nej jeg har også haft problemer med at sende filer det har noget at gøre med din forbindelse.
Avatar billede knogle Nybegynder
21. november 2001 - 14:51 #4
Hmm.. Ikke at noget af det har hjulpet.. men i skal ha\' tak alligevel.
Avatar billede h_t Nybegynder
26. november 2001 - 19:41 #5
Jeg har ICQ2001b (den nyeste vers.) og jeg har oxo probl. med at sende til mine venner på listen.
Den vil gerne gå igennem, men da jeg klikker på save som man skal står den bare og tæller på af med sekunder....den burde den jo ikke.