Avatar billede kon Nybegynder
20. november 2001 - 20:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Rullenyheder igen

Undskyld kom til at afslutte:

http://www.eksperten.dk/spm/135433&eMode=Avanceret

Det var meningen at deltagerne skulle ha flere poeng, så det får de nu mulighed for :)
Avatar billede kon Nybegynder
20. november 2001 - 20:32 #1
Det var ikke meningen at afslutte, men systemet tog magten :)
Avatar billede kon Nybegynder
22. november 2001 - 18:29 #2
Se på:

http://www.demenskonsulent.dk/ticker/ticker.htm

Jeg vil gerne ha vinduet længer op (helt op til toppen), men muligvis kan det ikke la sig gøre, hvordan finder man ud af det ?
Avatar billede kjoller Nybegynder
23. november 2001 - 15:09 #3
læg  leftmargin=\"0\" topmargin=\"0\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\"  i body tagget så kommer den lidt længere op
Avatar billede repsac Nybegynder
23. november 2001 - 15:11 #4
Nej brug:
<style>
body {
      margin: 0px 0px 0px 0px;
}
</style>
Eller smask det ind i din .CSS-fil ... :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. november 2001 - 12:00 #5
Det virker ikke med

<style>
body {
margin: 0px 0px 0px 0px;
}
</style>

-hvorfor kan jeg ikke rigtigt forstå..

Du kan gøre det at du fx. skriver top: -25; left: -5 i divtagget. Det virker i IE 4x og NS 4 + 6.

Se http://www.demenskonsulent.dk/ticker/ticker.htm
Avatar billede kon Nybegynder
26. november 2001 - 00:23 #6
tak til pelkjaer
Det fungerer med dit forslag til divtag. Men jeg kan bare ikke få det til at fungere både til opløsning 800x600 og 1024.
Er det ikke muligt at definere afstanden i prosenter ?
Du skal ha poeng for svaret, men det kan jeg ikke gi dig når du kun har svaret med \"kommentar\".
Venligst, brug \"svar\", så jeg kan gi poeng :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. november 2001 - 07:19 #7
Du har allerede givet point en gang :)

Du kan godt angive i procent, det bliver sikkert bare ikke optimalt. Hvorfor kan du ikke få begge opløsninger med? Hvad er der galt?
Avatar billede kon Nybegynder
26. november 2001 - 11:22 #8
Det var forkert at sige, at det ikke fungerer i 800x600. Tænkte bare, at det ville se endnu \"kønnere\" ud, hvis man brugte prosenter :)

Avatar billede kon Nybegynder
28. november 2001 - 21:44 #9
ok