Avatar billede kreztano Nybegynder
20. november 2001 - 14:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Pakning af .class filer!

Hej Eksperter..

Jeg ville hører om der ikke var nogle af jer der sad inde med et program som kan rette i class filer og et som pakke nogle .class filer ned i en .cab fil..

Håber i forstår hvad jeg mener!!

-KreZtano!
Avatar billede martin_schou Nybegynder
20. november 2001 - 14:21 #1
Du kan ikke rette direkte i en class-fil; det svarer mere eller mindre til en dll-fil eller lign. Du skal have fingrene i java-filerne, der har kildekoden. Du kan reverse class-filer med f.eks. JAD (kan ikke huske en url, søg på eksperten, Disky linker vist ret tit til den).

Derudover hedder de pakkede filer i java ikke .cab men .jar (java archive). Disse kan b.la. laves med jdk (hentes på http://java.sun.com - hvis du kigger ordentlig efter) og/eller med et af adskellige IDE\'er til java, f.eks. netbeans på hhv http://www.netbeans.org
Avatar billede disky Nybegynder
20. november 2001 - 14:23 #2
Avatar billede kreztano Nybegynder
20. november 2001 - 14:27 #3
Jeg skal have dem pakket i en .cab fil.. Det kan lade sig gøre for pakken jeg har downloadet er selv pakket i .cab!!
Avatar billede kreztano Nybegynder
20. november 2001 - 14:27 #4
disky-> Linket virker ikke!
Avatar billede martin_schou Nybegynder
20. november 2001 - 14:29 #5
;-)

Der kan du bare se ... hehe
Avatar billede martin_schou Nybegynder
20. november 2001 - 14:31 #6
kreztano - du kan muligvis omdøbe jar-filen til .cab, men jeg vil næsten tro, at den cab-fil, du har hentet, er lavet med j++.
Avatar billede disky Nybegynder
20. november 2001 - 14:32 #7
hmm, noget med han har brugt for meget båndbrede :(

Se om du kan finde den et andet sted så.

JAD er den bedste.

Post din email så sender jeg den til dig.
Avatar billede kreztano Nybegynder
20. november 2001 - 14:32 #8
complex@ofir.dk
Avatar billede disky Nybegynder
20. november 2001 - 14:36 #9
så er den påvej
Avatar billede kreztano Nybegynder
20. november 2001 - 14:37 #10
Har fået den...
Avatar billede disky Nybegynder
20. november 2001 - 14:39 #11
:-)
Avatar billede kreztano Nybegynder
20. november 2001 - 14:42 #12
disky--> Jeg har ik forstået hvordan jeg skal bruge det... :(
Avatar billede disky Nybegynder
20. november 2001 - 14:45 #13
du stiller dig et sted i prompten hvor der er en .class fil og skriver

jad FilNavn.class

eller

jad *.class
Avatar billede kreztano Nybegynder
20. november 2001 - 14:47 #14
Ok...