Avatar billede terjesy Nybegynder
20. november 2001 - 13:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IEAK hjelp

Er det noen som vet om et sted der man kan få hjelp til bruk av IEAK 5.5 ? Helst en brukerveiledning. Jeg skal bruke IEAK til å innstallere en servicepack og oppdateringer for Norton antivirus.
Avatar billede maxwell Nybegynder
20. november 2001 - 13:04 #1
Avatar billede terjesy Nybegynder
20. november 2001 - 13:09 #2
Jeg har sett der, men jeg trenger en side som viser meg hvordan jeg bruker IEAK 5.5 til å legge inn patcher.
Avatar billede maxwell Nybegynder
20. november 2001 - 13:10 #3
Avatar billede maxwell Nybegynder
20. november 2001 - 13:10 #4
jeg bruger selv IEAK bare følge den vejledning som kommer i løbet at programmet
Avatar billede terjesy Nybegynder
20. november 2001 - 13:14 #5
Jeg skal bruke IEAK til å lage en innstallasjonspakke som kan innstalleres fra en webside. Vet du hvordan man gjør det ?
Avatar billede maxwell Nybegynder
20. november 2001 - 13:17 #6
fra en website !!! IEAK kan sættes op til at når brugere starter IE checker den om du har lavet nogle opdateringer i IEAK.. Kræver naturligvis at brugerne sidder på samme net
Avatar billede kapla Nybegynder
20. november 2001 - 13:21 #7
Avatar billede terjesy Nybegynder
20. november 2001 - 13:31 #8
Men, finnes det noen hjelp å få når man skal bruke IEAK til å innstallere saker ?