Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. november 2001 - 10:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering a f www.comgros.dk

Hej alle , jeg er lige blevet færdig med nyt design på http://www.comgros.dk

Kritik og ros modtages gerne samt forslag til ændringer.

Mvh
Michael
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 10:57 #1
Ikke så heldigt...

- animerede gif filer
- knapper der ikke virker logiske
- Java applets
- centreret tekst
- du har fjernet mit højreklik, måske for at skjule din slamkode
- tællere
- rød tekst signalerer \"advarsel\"

Det eneste positive der at sige er at teksten er læsbar.

5@13 desværre..
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. november 2001 - 10:58 #2
Ris: Meget amatør agtigt design, drop de java applets og ting som flyver fra den ene side til den anden. Den er ikke særlig overskuelig.

jeg giver: 5 @ 13
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. november 2001 - 11:00 #3
el_barto > - du har fjernet mit højreklik, måske for at skjule din slamkode <- hvor ?
Avatar billede lugtfri Nybegynder
20. november 2001 - 11:01 #4
Lidt kedeligt design, måske. Men det synes velfungerende.
Man kunne overveje dels at lave en op og ned knap på prislisten, da det kan være svært at hitte ud af dit \'drag\'-system, og dels at benytte den samme font på hele sitet. Det skaber forvirring omkring sammenhængen.
Men vigtigst af alt; Det går hurtigt! Det er sq godt!!

- Lugtfri....?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 11:03 #5
Dine javascript linier med 50 linier mellem hvert linieskift + dine font-tags der er uønskede i HTML 4.0
Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. november 2001 - 11:21 #6
El_barto,,,tak for et direkte svar, jeg vil arbejde videre på det.

Avatar billede bigtroubledk Nybegynder
20. november 2001 - 11:24 #7
El_barto,,,hvad er der galt med javaapplets ?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 11:30 #8
Selv tak, man plejer jo at dele pointene lidt ud, men skidt :)

Java applets ser man som en grå kasse imens de loader, og det som de her udfører kunne man ligesågodt lave i DHTML.

Håber ikke jeg var for hård, men det er bare sådan nogle dumme fejl...