Avatar billede helmer Nybegynder
02. juni 1999 - 13:25 Der er 8 kommentarer

Status baren i IE50 mangler altid

Jeg er den type der gerne vil kunne se hvor en link peger hen, men status baren i IE50 mangler hver gang jeg åbner IE50 :(
Hvordan kan jeg få den til at blive der hver gang?
Avatar billede johnc Nybegynder
02. juni 1999 - 13:38 #1
Har du sat flueben ud for statuslinje i  menuen "vis"
Avatar billede helmer Nybegynder
02. juni 1999 - 13:39 #2
Yep, det bliver jeg nødt til hver eneste gang jeg åbner IE50
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. juni 1999 - 14:39 #3
Skriv regedit i kør menuen under start menuen, find denne nøgle:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Og der er en streng der hedder:
Show_StatusBar

S
æt værdien til yes
Avatar billede helmer Nybegynder
02. juni 1999 - 14:56 #4
Jeg var pudsigt nok derinde af men jeg ledte under HKEY_LOCAL_COMPUTER el. lign. :(

Det der ikke er så fedt er at værdien ER sat til "yes"

Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. juni 1999 - 15:01 #5
Prøv at reinstallere IE
Avatar billede helmer Nybegynder
02. juni 1999 - 15:52 #6
Jeg er kommet problemet lidt nærmere...ikke at man bliver klogere af det!

I det første vindue vises status baren, men i de efterfølgende (f.eks. target="new") er den væk :(
Avatar billede janbb Juniormester
06. juni 1999 - 14:23 #7
Du kan jo afvise svaret hvis det ikke dur, men umiddelbart ser det ud til at du skal forsøge dig med.Tools-Internet options-advanced og så finde den relevante indstilling for statusbaren i listen eller måske restore til origanale
indstillinger hvis du ikke har lavet noget kært om)
Avatar billede bohbs Nybegynder
20. februar 2003 - 12:35 #8