Avatar billede plau Nybegynder
19. november 2001 - 08:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nedlukningsproblem

Hej alle hjælpsomme sjæle!

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som har et godt bud på, hvorfor der er nedlukningsproblemer med pcere udstyret med Windows 98. Når jeg vælger luk computeren hænger den med Windows billedet uden at slukke helt og det bevirker at den næste gang starter i Scandisk.

mvh
Peter
Avatar billede cdc Novice
19. november 2001 - 08:30 #1
Har haft samme problem, og jeg må installere win98 igen, så kører den et stykke tid, så kan problemet opstå igen.

Jeg selv har haft problemet hvis jeg har ryddet op i maskineriet, slettet nogle ting.

Så installer 98 igen...

/cdc
Avatar billede powell Nybegynder
19. november 2001 - 10:19 #2
Avatar billede powell Nybegynder
19. november 2001 - 10:21 #3
Avatar billede bjayokei Nybegynder
19. november 2001 - 11:15 #4
Aner det ikke, har selv samme problem.
Generalt er Win 98 noget være lort...!
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2001 - 00:08 #5
øhhh... Har I hørt om Win2000 og XP fx?
Avatar billede eidos123 Nybegynder
21. november 2001 - 20:10 #6
Det er kun win98se der har problemet, patchen  virker kun hver andet gang hos mig,det er en fejl fra MS side og den er generel
(skifter snart til linux)
Avatar billede plau Nybegynder
20. december 2001 - 07:41 #7
tak for hjælpen til alle

plau