Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. november 2001 - 21:51 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

HalfLife

Jeg har installeret Half Life, men kan ikke initialisere programmet. Den kommer med denne meddelelse:\"Half Life requires Service Pack 3 or above\". Hvorfor gør den det og hvad skal jeg gøre for at løse problemet. På forhånd tak :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2001 - 21:52 #1
Kør half-life i kompatible mode - højreklik på hl.exe - vælg compatible - win98 mode
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
18. november 2001 - 21:53 #2
Download den: Service Pack 3....
Hvis det ikke virker, se om du kan opdatere det ellers geninstaller!!!
Avatar billede prodic Mester
18. november 2001 - 21:53 #3
I Windows 2000? får du fejlen der eller på hvilket OS får du fejlen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2001 - 21:54 #4
kylle20xx> Tjek lige inden du udtaler dig: servicepack 3 til win200o er ikke udkommet endnu.
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. november 2001 - 21:55 #5
Højre klikker jeg på hl.exe filen har jeg ikke mulighed for at vælge nogen \"compatible mode - win 98\"? Uddyb - tak!
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. november 2001 - 21:58 #6
Mit os er win 2000
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2001 - 21:59 #7
hvis du højreklikker skal du vælge egenskaber - det glemte jeg lige - sorry :)
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. november 2001 - 22:01 #8
Ja, men inden under egenskaber har jeg da ikke mulighed for at vælge nogen 98 kompatibel mode
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2001 - 22:06 #9
har du opgraderet til servicepack 2?
Hent den her: http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/servicepacks/sp2/sp2lang.asp
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2001 - 22:07 #10
p.s. denne meddelelse: \"Half Life requires Service Pack 3 or above\" er fordi half life tror du kører nt4 :)
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. november 2001 - 22:08 #11
Ved ikke om jeg har opdateret - øjeblik!
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. november 2001 - 22:11 #12
Du skal opdatere HL til nyeste version .. det er en bug i spillet, som bliver rettet når du opdatere!!

Kør \"Sierra Utitilies\" og start \"Auto Updater\"...
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. november 2001 - 22:40 #13
Har opdateret til servicepack 2, men hjælper ikke. Hvordan får jeg HL væk fra at tro jeg kører nt4?
Avatar billede cerwin Nybegynder
18. november 2001 - 22:55 #14
Det er ikke Windows der skal opdateres, det er HalfLife!
Nyeste version af HalfLife er her: http://ravenclaw.opasia.dk/pub/opasia/games/scandinavia_only/halflife/hl1108.exe
Den opgraderer basis-HalfLife til version 1.1.0.8 (og den fylder altså 75 mb)

Ellers kan du evt bruge Sierras AutoUpdate. Mine erfaringer er, at det går hurtigere at hente update-filerne selv... Husk at den fylder nok cirka 75 mb.

Tjek også lige den her: www.counter-strike.net/cswizard1.html - Så får du også Counter-Strike, og DET er sjovt!!!
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. november 2001 - 23:00 #15
Ja, men jeg kan slet ikke køre half life, da den kommer med beskeden:\"Half Life requires Service Pack 3 or above\".
Avatar billede cerwin Nybegynder
18. november 2001 - 23:09 #16
Jamen så prøv at køre en AutoUpdate! Det findes i det seperate program \"Sierra Utilities\" på på 2. linje.

Eller kan det heller ikke køres?
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
19. november 2001 - 22:43 #17
Kan ikke køre auto update, da spillet ikke har \"sierra utilities\".
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2001 - 22:43 #18
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
20. november 2001 - 09:57 #19
Jeg tror jeg vil få fat i original spillet istedet. Den vej kan det vel ikke gå galt. Men tak for hjælpen alligevel. Jeg fordeler
Avatar billede berthelbaek Nybegynder
20. november 2001 - 10:00 #20
Hovsa....Jeg fordeler pointene lidt imellem jer!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2001 - 22:12 #21
Takker for points :)
Avatar billede zred Nybegynder
20. november 2001 - 22:14 #22
Har man måske pillet lidt i registrerings basen?
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. november 2001 - 06:49 #23
Tak for po .. nåå nej.. :-)

zred> Hvad mener du?