Avatar billede thaufer Nybegynder
18. november 2001 - 21:11 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

CS køre af r**** til...

Når jeg vil spille cs på nettet kan jeg ikke gå og se til siderne samtidig, og det er som om tastaturet og musen ikke reagerer. Når man så slipper knappen til frem, så fortsætter den bare i et par sekunder. Problemet opstod efter en installation af Norton AntiVirus 2002, så det prøvede jeg at slette igen - det hjalp ikke. Inden da havde jeg dog også prøvet at slette alle halflife filer og installerer igen. Det hjalp heller ikke.

Det underlige er at når jeg spiller på lan med nogle bots mod mig selv, så virker det fint!

Hvad kan problemet være, og hvordan løser jeg det?
Avatar billede Xelot Nybegynder
18. november 2001 - 21:13 #1
Din internetforbindelse KAN have en del med det at gøre. Hvor hurtig er din forbindelse??
Avatar billede thaufer Nybegynder
18. november 2001 - 21:14 #2
512/512 ADSL....

Så det er ikke problemos :0
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 21:26 #3
Jeg tør væde på at du lige har indstalleret Direct X 8.1

Det har lavet det sammen problem hos mig
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. november 2001 - 21:27 #4
Er det trådløst mus/keyboard?

Check batterier! :-)
Avatar billede thaufer Nybegynder
18. november 2001 - 21:30 #5
Pyrofreak --> 8.1 under xp...
Men den har virkert før...

Goulduck --> Batterierne har det fint...
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 21:33 #6
Prøv at lave en anden indstallation af CS - bare for at se om det er en CS indstalling
Avatar billede thaufer Nybegynder
18. november 2001 - 21:36 #7
Hvad mener du? En 1.1 i stedet for 1.3?
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 21:46 #8
nej - lav en ren indstallation af CD et andet sted - Helt opdateret
Avatar billede cerwin Nybegynder
19. november 2001 - 01:07 #9
Gå også alle indstillingerne inde i HL og CS igennem, så det hele er sat op perfekt. Prøv evt at vælge laveste opløsning/detaljegrad og se og problemet fortsætter.