Avatar billede khansen Nybegynder
17. november 2001 - 23:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet dokument

hej eksperten
idag var jeg ved at skrive his. opgave da jeg skulle ud af microsoft Word 2000 (9.0.2812) da den skrev \" Do you want to revert to the saved (filnavn) Yes or No\" jeg trykkede yes. Da jeg skulle åbne filen igen var der intet i dokumentet bare en blank side. Jeg har ikke gemt filen andre steder og der er ikke printet noget ud så jeg er lidt desperat efter hjælp !!!!!
17. november 2001 - 23:37 #1
Det lyder som om du er kommet til at \"gå tilbaeg til udgangspunktet\" og gemme det oprindelige blanke dokument. hvis det er tilfældet kan intet hjælpe dig. havde du givet dokumentet navn før??
Avatar billede khansen Nybegynder
17. november 2001 - 23:39 #2
ja det var navn givet jeg lukkede programmet og den spurte om jeg ville gemme jeg sagde ja, og så spurte den om det andet
Avatar billede kane Juniormester
17. november 2001 - 23:41 #3
gå in i søg funktionen og søg efter din fil.......så skal den nok dukke op
Avatar billede khansen Nybegynder
17. november 2001 - 23:45 #4
har jeg gjort jeg kan kun finde den ene fil, som der intet står i
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 23:49 #5
søg evt. efter filer der indeholder en tekstreng som du kan huske fra din opgave...lidt svært, men hvis den ligger som en temp fil kan du finde den...
Avatar billede khansen Nybegynder
17. november 2001 - 23:54 #6
hvis den ikke ligger som en temp så er der ingen chance for at finde den igen ???...
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 00:06 #7
Næh.....ikke hvis du ikke kender en i Ibas der kan hjælpe dig...
Avatar billede khansen Nybegynder
18. november 2001 - 00:08 #8
ibas ??
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 00:10 #9
www.ibas.com (monsterdyrt)
Avatar billede prodic Mester
18. november 2001 - 01:19 #10
Har du evt. tjekket under Indstillinger hvor dine \"back-ups\" bliver gemt henne?

Måske kan du være heldig, at finde en automatisk gemt udgave derinde.
18. november 2001 - 13:30 #11
SOm tidligere nævnt lyder det som om den har overskrevet dit dokument med en blank side og hvis det er tilfældet er der kun EEN lille chance mere. hvis der er taget en autobackup, er der en ringe mulighed for at noget af opgaven findes der.
som nævnt af el barto kan du prøve at søge efter en tekststreng i almindelig søgning. sikre dig at du søger overalt og ikke angiver et filnavn.
så vil den søge i alle filer overalt efter teksten. ( kan tage tid) det er desværre nok dit sidste håb.