Avatar billede martal Nybegynder
17. november 2001 - 21:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike og grafik HJÆÆÆÆÆÆÆLP :(

Dav

Jeg har downloadet den her driver til mit grafikkort
http://web14.compaq.com/falco/sp_syn.asp?detail=yes&recid=SP17187 . Efter jeg havde downloadet og installeret driverne og prøvede at spille Counter-strike, fik jeg grafikfejl på 25% af skærmen (oppe i højre hjørne), men hvis jeg trykker Ctrl+Alt+Delete vælger Explorer og afslutter Explorer, er grafik problemet løst. Men nu når jeg prøver at spille CS over nettet for jeg kun lov til at spille i Ca. 30 sek. og så kommer jeg ud i Consolen. I consolen står der \"Requesting pldecal.wad from server\" en hel masse gange, men det er ikke det allersidste der står. Nogle gange står der også \" >mit spiller navn< owerfloadet\". Inden jeg downloadede driverne stod der at jeg havde 16MB RAM grafikkort i Sisoft Sandra, nu står der at jeg har 32 MB RAM. Det skal lige siges at jeg ikke for grafik problemet hvis jeg kører CS 1.0.

Avatar billede martal Nybegynder
17. november 2001 - 21:56 #1
PLZ hjælp!?! Ville det hjælpe at reinstallere Windows?
Avatar billede martal Nybegynder
17. november 2001 - 22:09 #2
Er der slet igen der har kan/vil hjælpe mig?
Avatar billede heydrick-dk Nybegynder
17. november 2001 - 23:05 #3
Avatar billede martal Nybegynder
17. november 2001 - 23:14 #4
Okay kigger lige :)
Avatar billede martal Nybegynder
17. november 2001 - 23:31 #5
\"If you are using custom full colour spray decals, try deleting the pldecal.wad file from your Half-Life\\gametype and \\logos folders (where gametype can be valve, tfc, cstrike, etc). \" Jeg kan finde en fil der hedder \"pldecal.wad\"
Avatar billede martal Nybegynder
18. november 2001 - 21:07 #6
Lukker