Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:40 Der er 28 kommentarer

Telmore.dk og Nokiagame.dk

Efter at have installeret IE 6.0 + Sun\'s Java.., har jeg ikke kunnet logge på mine sider hos tilmore.dk og nokiagame.dk, hvis jeg bruger en ældre version af IE virker det fint, why ???? Telmore anbefaler ligefrem at man bruger IE6.0.....  Any help outthere

Og jeg har ikke tænkt mig at installere opera, netscape eller andre browsere...

\\\\AmyAnd
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
17. november 2001 - 17:42 #1
hent en ny IE 6 fra microsofts hjemmeside... der er nok en fejl i dit download

MVH Un1
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:42 #2
Er det http://java.sun.com/j2se/1.3.1/jre/ du har installeret ?
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:43 #3
der er ikke fejl i min download, og ja det er http://java.sun.com/j2se/1.3.1/jre/ jeg har hentet
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:44 #4
Hvad er det præcist der ikke virker ?
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:46 #5
når jeg har indtastet brugernavn og password kommer den der \"siden kan ikke vises\" frem, hvis jeg så hopper ind til en anden sand virkert den fint,.......
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:46 #6
sand=spand=computer
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:47 #7
Prøv at sætte dine sikkerheds indstillinger til Lav.
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:47 #8
har prøvet, virker ikke......:(
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:48 #9
CTRL + F5, eller prøv at tømme din cache + cookies.
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:49 #10
2 sec, prøver lige det, lyder meget fornuftigt...
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:50 #11
nope, funger heller ikke, måske man skulle skifte tilbage til IE5.5 , anyway flere forslag accepteres MEGET GERNE
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:53 #12
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:55 #13
Tjek om dit ur går rigtigt.
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:55 #14
yep, siger godt nok at den ikke \"understytter\" min browser, men det kan jeg leve med..., Det er sku værre med telmore.dk, når man ikke kan sætte penge ind :(
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:56 #15
hmm, mit ur går rigtigt..... :)
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:56 #16
Også datoen ?
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 17:57 #17
yep, også datoen, det kan være vi skal igang med noget remote administration ????
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:57 #18
Prøv CTRL + F5 igen, eller ved jeg ikke hvad der kan være galt. :|
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 17:59 #19
Prøv: Internetindstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger, Rediger. Tilføj www.telmore.dk
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 18:00 #20
ok, prøver lige en gang mere så....., det er da heller ikke sådan at jeg ikke kan leve med det, det er bare irriterende af helvede til....., når telmore ligefrem anbefaler IE6.0, at deres skrammel af en side så ikke virker med en standard installation..

Win2000 + ie6.0 og ikke mere, ingen ændringer i opsætningen, ingen ting overhovedet, og så virker den sku ikke.... :(
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 18:01 #21
Avatar billede amyand Nybegynder
17. november 2001 - 18:07 #22
hmm, har læst linket, hvilket ikke gav gevinst, prøvede at sæt cookie settings til \"Always allow cookies\" hvilket heller ikke virkede,så de fejler da ingenting. Anyway tak for hjælpen, bare synd det ikke virkede:(
Avatar billede kapla Nybegynder
18. november 2001 - 00:54 #23
Internetindstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger - Avanceret - Tilsidesæt automatisk behandling af cookies - Sæt hak i: Tillad altid cookies under sessionen
Avatar billede amyand Nybegynder
18. november 2001 - 00:57 #24
har gjort, da prc-data.dk kræver dette. det er dog bare ikke tilfældet på telmore.dk
Avatar billede amyand Nybegynder
18. november 2001 - 00:57 #25
btw, så kunne det vel teoretisk set også være en fejl hos dem, selvom chancerne er små
Avatar billede kapla Nybegynder
18. november 2001 - 00:59 #26
Ja, det kunne det nok godt være.
Avatar billede amyand Nybegynder
18. november 2001 - 01:01 #27
anyway, skifter sku nok tilbage til ie5.5 igen så, selvom det er ekstrem irriterende det her...., det svarer lidt til at man ikke kan betale regninger...., jeg kan ikke sætte penge ind...
Avatar billede lassebm Nybegynder
16. januar 2003 - 13:06 #28
Hvordan står dine regions / tidszone indstillinger?

Prøv at sætte den til dansk. Altså timezone (GMT+01:00, Copenhagen / København)