Avatar billede tast Nybegynder
02. juni 1999 - 00:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Web side....

Hej
Jeg har lige købt en lejlighed, og vil nu friske den op.....
Er der nogen som kender nogle gode web sider hvor der er nogle gode tips til hvordan man kan lave små detaljer, som feks,- border & friser osv.....

Tast
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. juni 1999 - 01:08 #1
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. juni 1999 - 01:08 #2
ups undskyld jeg havde ikke jeg havde ikke lige læst det hele... SORRY tryk afvis
Avatar billede tast Nybegynder
02. juni 1999 - 01:14 #3
Nå ja sådn´ er det,-
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
02. juni 1999 - 01:55 #4
Kig i den BlåAVIS!

/TizzeTrold
Avatar billede hanne Nybegynder
02. juni 1999 - 09:38 #5
Høre denne slags spørgsmål ikke til i
News opslag.dk?

Hanne
Avatar billede dammand Nybegynder
02. juni 1999 - 15:39 #6
Prøv at tjekke disse ud, hvis der ikke lige er direkte information om det ønskede emne, sender fler af dem gerne brochuremateriale til dig .... gratis.
http://www.dyp-i-dyrups.dk/
eller
http//www.profa.dk/
eller
http://www.sadolinfarveland.dk/

dammand
Avatar billede graae Nybegynder
02. juni 1999 - 17:17 #7
Her kan du finde en masse :o)

http://www.jubii.dk/Erhverv_oekonomi/Bolig/Boliginventar/

...Er den ikke god, hvis det er hvad der har hjulpet dig, vil jeg da gerne have pointene.

/Graae
Avatar billede tast Nybegynder
02. juni 1999 - 19:19 #8
Graaw>>

det var ikke lige det....
Avatar billede tast Nybegynder
02. juni 1999 - 19:25 #9
dammand>>

de adresser som du har givet, er ok,- og jeg vil give dig poient´ne men jeg aner ikke hvordan jeg skal give dig dem, lige nu kan jeg kun vælge "Kommentar"......

Tast
Avatar billede klas Juniormester
02. juni 1999 - 20:13 #10
halo... der kommer snart en ny side på nettet som hedder http://www.art-form.dk han har det FEDESTE inventar og små ting til hjemmet.. men det koster desværre lidt.. jeg kan sende dig nogle billeder af det han laver hvis du vil ha det....
Avatar billede graae Nybegynder
02. juni 1999 - 20:38 #11
Du kan bare sige accepter nu :o)

/Graae
Avatar billede dammand Nybegynder
03. juni 1999 - 09:04 #12
Hvor skal du sige accepter nu? Jeg har nemelig også haft problemet, og hvordan ved man hvem der får pointene?
Avatar billede tast Nybegynder
03. juni 1999 - 11:03 #13
Nu da du har skrevet igen, kan jeg sige Accepter svar....
Jeg har heller ikke fattet systemet endnu,- men jeg tror at den person som er kommet med det sidste svar og derved står nederst, får poient hvis man accepterer svar....
Problemet er bare hvis 50 har svaret og det er nr. 20 man vil give point.....

Men nu står du jo nederst her på min skærm, så jeg satser på at du får poient´ne, dammand

Tast