Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
16. marts 2000 - 22:51 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

Screenshot !

Hvad syntes i om mit screenshot/layout om min forhåbenlige fremtidige site ?
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
16. marts 2000 - 22:55 #1
Avatar billede wzarlon Nybegynder
16. marts 2000 - 23:06 #2
Ser sku flot ud mainframe..
Lige et spm til dig..Hvilket program har du brugt til at designe/tegne det?
Avatar billede meyersweb Nybegynder
16. marts 2000 - 23:41 #3
Rigtigt flot og tiltalende design!

Skærmbilledet er dog lidt lille efter min smag (køre med 1024*768).

Du kunne gode udnytte pladsen noget bedre - naturligvis skal du lige have indhold før man rigtigt kan vurdere siden - med en lille smule farve lille ikke være af vejen!
Avatar billede 1416 Nybegynder
16. marts 2000 - 23:42 #4
meget lækkert...det er bare lidt svært at vurdere noget, når der mangler tekst + indhold. Men ellers ser det kanon ud!
10@13

Kim
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2000 - 00:11 #5
Designmæssigt ser den rigtigt godt ud, dog syntes jeg at nogle farver vil kunne gøre designet varmere at se på.
10 på 13
Avatar billede fico Nybegynder
17. marts 2000 - 08:18 #6
Den er fed....... mere kan jeg bare ikke sige......11@13
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
17. marts 2000 - 10:59 #7
Gør den færdig i samme stil !!

Eventulet kunne du måske ændre bagrunden uden om et en mørk farve !

Der er meget hvidt på, når man kører 1152*856
Avatar billede outplug Nybegynder
17. marts 2000 - 16:08 #8
Fed side jeg kan godt lide designet.... det rykker...
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
17. marts 2000 - 16:09 #9
wzarlon >> - jeg har dels brugt Adobe Photoshop 5.0 og Fractel Desgin Painter 5 (Det er næsten udelukkende det sidste program jeg har benyttet mig af)

meyersweb >> Det med at udnytte pladsen, det kender vi vel alle, men fremtiden vil åbenbart at det skal være så småt og komprimeret som muligt, så jeg kan kun sige at jeg følger med moden.

midgaardsorm >> Ved godt det det med en mrøker farve du har evt. ikke en fed Hex farve der vil passe til miljøet?

TAK FOR ALLE JERES VARME KOMENTARER - DETTE ER HELT KLART EN SIDE JEG VIL FORSÆTTE MED NU !

P.S - er der nogle her der er med på at starte en eller form for design/IT firma?