Avatar billede linhan Nybegynder
16. november 2001 - 20:46 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Outlook Express

Jeg har fået formateret min harddisk og genindstaleret windows. I den forbindelse blev min mail nedlagt.
Når jeg trykker send/modtag kommer den med en fejlmeddelse, der hedder fejl 0x800C012E Hvad betyder det og hvordan får jeg programmet til at kører igen, så jeg kan få min post hentet. ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2001 - 20:47 #1
er din konto oprettet med bruger og password + post server m.m. ???
Avatar billede linhan Nybegynder
16. november 2001 - 22:01 #3
Ja min konto er oprettet med bruger og password mm. Og min forbindelse virker også til internettet/Explore så det er heller ikke der fejlen er. Outlook Express ligner sig selv, men jeg kan ikke hente min post.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 00:18 #4
Prøv at skrive den del af fejlmeddelelsen, der står på dansk eller engelsk.
Avatar billede zhark Nybegynder
17. november 2001 - 00:47 #5
Prøv at slette kontoen og oprette den igen, du må have lavet en fejl ved oprettelse (måske ikke POP3)
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 00:50 #6
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 14:30 #7
Ufc> Det er den samme som jeg linkede til.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 18:14 #8
Kaplah -> Det har jeg overset. Beklager. Klokken var mange, da jeg svarede.
Avatar billede linhan Nybegynder
19. november 2001 - 13:42 #9
Jeg er ikke kommet videre, men vi prøve at genindstallere.
Tak for svarene.
MVH
linhan