Avatar billede charl8 Nybegynder
15. november 2001 - 16:44 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken version af Lotus/Domino virker til Windows XP??

Jeg spørger, fordi lotus selv ikke kan give svar herpå. Har forsøgt med diverse version af 5.0.x, men ved installation kommer en fejl om, at den vil ændre en standard windowsfil, og det ønsker jeg ikke, men så kan jeg ikke installere. Vil bare have en \"normal\" 5.0.x-version til XP. Findes det??
Avatar billede jjj Nybegynder
15. november 2001 - 18:22 #1
hvad er det for en fil den vil ændre?
Avatar billede roed Nybegynder
16. november 2001 - 09:15 #2
Jeg kører selv klient version 5.08 på WinXP beta release 2505 uden problemer. Jeg ved ikke med Domino og XP, men mon ikke at det er det samme. Jeg har ikke haft problemer med at der var en fil som den ville ændre. Men ellers tag da en backup af den fil, og prøv at sige ja til at ændre den. Så kan du jo lige se hvad der sker!!
Roed
Avatar billede miroxp Nybegynder
16. november 2001 - 23:48 #3
Jeg kører XP med en 5.05. Jeg svarede ja til ænding af filen og har ikke haft problemer. Jeg ved dog, at Lotus ikke lover 100% kompabilitet
med XP i de nuværende versioner.
Avatar billede charl8 Nybegynder
18. november 2001 - 17:16 #4
Jeg har selv fundet svaret, og det viser sig, at 5.0.9 er kombatibel og at den version 6.0.10, der kommer til foråret er supporteret. Så det er svaret. Jeg tror nu, jeg vil forsøge mig med 5.0.6a og overskrive filen, så tak for råd.