Avatar billede oppes Seniormester
15. november 2001 - 00:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

fdisk

hvbad er fremgangsmåden med fdisk. jeg har sikkert lavet fejl.
Avatar billede thje Nybegynder
15. november 2001 - 00:52 #1
kommer an på hvad du skal

det jeg plejer at gøre er at jeg sletter primær dos, og opretter den igen + en udvidet hvis der skal være en partition ( stavet forkert??)

den spørger jo om du vil bruge alt tilgængelig plads til rådighed..

husk på når det er du har fdisket skal du formatere i dos... og ikke noget med /q så kan den ikke se den..

Håber jeg hjalp
Avatar billede oppes Seniormester
15. november 2001 - 01:01 #2
jeg ved ikke hvordan
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. november 2001 - 01:06 #3
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. november 2001 - 01:08 #4
Denne vejledning er måske bedre

http://www.mobilixnet.dk/~mob27219/fdisk.htm
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2001 - 23:09 #5
Oppes har du fået det til at virke eller hvordan går det?

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede borf Nybegynder
19. november 2001 - 08:44 #6
Hvad er det du skal i fdisk? Skal du dele disken op eller formatere eller hvorn?
Avatar billede oppes Seniormester
21. november 2001 - 22:32 #7
jeg ville dele had, men nu gider jeg ikke mere at  bruge tid til det, ellers tak for de mange svar og vejledninger.jeg må klare med det soå som det er (20,4 GB)
oppes
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. november 2001 - 22:51 #8
Så luk spm.!