Avatar billede invisibleman Nybegynder
14. november 2001 - 21:38 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det der gør at ens arm/ben kan \"sove\" ? *s*

Subject ... det er vist noget med at man stopper blodomløbet lidt, ikke ? Men helt præcist hvad er det der gør det og hvad giver den følelse af at \"noget\" \"sover\" på ens krop ?
Avatar billede dmcn Praktikant
14. november 2001 - 21:38 #1
*LOL* Thomas er i gang igen! :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
14. november 2001 - 21:40 #2
Crazier than ever .. *G*
Avatar billede apollo69 Nybegynder
14. november 2001 - 21:40 #3
Un0rmality>> Nyt navn eller...?
Avatar billede dmcn Praktikant
14. november 2001 - 21:40 #4
Og David er da helt med på den! :)
Avatar billede fredelu Nybegynder
14. november 2001 - 21:41 #5
Er det ikke blodet der løber væk, og derved får benet til at sove
Avatar billede dmcn Praktikant
14. november 2001 - 21:41 #6
apollo69 : Ska\' du være fræk!? :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
14. november 2001 - 21:41 #7
Hmmm, hvorfor gør i det om jeg må spørge?
Er der en anledning?
Avatar billede dmcn Praktikant
14. november 2001 - 21:43 #8
Personligt er det for at skære ned på tiden på eksperten. 18800 point er lidt for stor en gulerod at have - med færre point tror jeg jeg har nemmere ved at skære ned.
Lad os kalde det afvænning. :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
14. november 2001 - 21:43 #9
invisibleman>> Hvordan gik det med gassen?  *GG*
Avatar billede cabriolet1234 Nybegynder
14. november 2001 - 21:46 #10
armene og benene begynder at sove hvis der ikke kommer nok blod ud til dem!
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
14. november 2001 - 21:48 #11
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
Jeg tror, Fri Debat får flere og flere vanvittige indlæg....
Næste indlæg bliver vel diskutioner om cementblanding og påfyldning af diesel på sin gamle lastbil...

Nå, men nu til sagen:
Jeg ved ikke lige hvad det er der sker, men skide være med det. Hvis dit ben sover, hvad så? *LOL*?
Jeg tror bare, kroppen har en eller anden form for standby-mode....
*LOL*

Avatar billede invisibleman Nybegynder
14. november 2001 - 21:51 #12
cyberlsn ... min bil har også en \"standby-mode\" .. det betyder OUT OF GAS .. her er standby-mode OUT OF COKE ... *G*

Forøvrigt var det min arm .. og det\' sjovt *s*
Avatar billede hotpop Novice
14. november 2001 - 21:54 #13
invisibleman> Det er når arm el. ben har været uden fast blodtilførsel :)
Avatar billede hotpop Novice
14. november 2001 - 21:54 #14
P..s Tillykke med det nye navn :)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
14. november 2001 - 21:57 #15
*LOOOOOL*
- okay, indrøm det nu, invisibleman!
Får du i virkeligheden 3000 kr. for latterlige indlæg på Eksperten.dk, eller hvad?
*LOOOOL*
Avatar billede dmcn Praktikant
14. november 2001 - 21:59 #16
cyberlsn : No offence, men tror ikke *du* skal snakke om latterlige indlæg på eksperten - mr. er-det-virkelig-ulovligt-at-aflytte-folks-samtaler-og-kan-jeg-lave-et-program-i-medi8or-til-det.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
14. november 2001 - 22:04 #17
cyberlsn .. 3K ? Er du gal man .. jeg får det dobbelte .. :P Neej ... ;o)

Men HVAD eller hvorfor begynder det at \"snurre\" i armen/benet ?
Sometider vågner jeg op hvor hele mit ben sover så meget at det gør rådent ondt at bevæge det .. how come ?
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
14. november 2001 - 22:04 #18
Det var da i det mindste et IT-rellateret spørgsmål på Eksperten.dk...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
14. november 2001 - 22:07 #19
Det her er også IT relateret .. for i og med mit ben sover ka jeg ikke komme op af sengen med det samme og sidde ved min computer :P
Avatar billede msmows Nybegynder
14. november 2001 - 23:53 #20
Er hovedet uden blodtilførsel i en 5 - 6 minutter så sover man for alvor ;O)
Avatar billede eaglex Nybegynder
15. november 2001 - 00:21 #21
Nu vi snakker IT relateret:

Grunden til at dine arme og ben sover, kan skyldes flere ting.

a) Din hjerne køre en udgave af MS Windows, og på grund af en software fejl eller en hardwarefejl i kroppen er der opstået en OE fejl.

b) Det kan også være at du har siddet i ro for længe, og din energiforsyning er gået i St. By.
Denne er den mest naturlige oversag.

Håber du kan bruge svarene :)

//EagleX
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. november 2001 - 00:24 #22
Naa *G*
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
15. november 2001 - 14:49 #23
Svaret er:
Du kører Windows 98 1. udgave, og da Windows 98 1. udgave sansynligvis bliver overbelastet efter at din krop har været i standby-mode/sleep-mode, og derfor lagger.

Der findes ingen egentlig kur mod symptomerne.
Hvis det ikke forsvinder, må du prøve at geninstallere dig.
- ellers vil jeg anbefale dig, at bruge en trådløs mus, som du kan have ovre i din seng. Så behøver du ikke længere at stå op.

Avatar billede eaglex Nybegynder
15. november 2001 - 18:17 #24
Det er også en mulighed at opgraderer dit ram lager, da Windows er meget krævende! :)

Men ellers kør Linux! :)

//EagleX