Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP. musik!!

Hva ska man så skrive hvis man nu vil ha det fra en hjemmeside, hva ska man så skrive, se nu siger vi f.eks.www.cowdance.com..
Jeg ved godt at det er dette her sådan ca. men det er jo ikke fra hjemmeside..
Det er fra harddisk..
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:39 #1
<embed src=\"lyd.mp3\" loop=\"true\" autoplay=\"true\" height=\"100px\" width=\"120px\"></embed>

du kan ædre loop til \"false\" hvis den kun skal spilles 1 gang mp3 kan ændres til *.au eller *.wav
autoplay kan også ændres til \"false\" samt størrelsen kan ændres.
sæt den til nul ved begge hvis du ikke ønsker afspilleren skal ses
Avatar billede prodic Mester
14. november 2001 - 18:41 #2
øhh var det et svar på dit eget spørgsmål?
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:46 #3
Nope, jeg spurgte om hvad man skulle skrive for at få lyd fra en anden hjemmeside..
Ik hva man skulle skrive for at få lyd fra harddisken..
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2001 - 18:48 #4
så skal du vel bare vide hvad deres lydfil hedder og så angive url\'en til den istedet for lyd.mp3
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:48 #5
Jeg prøver :)
Avatar billede star_light Nybegynder
15. december 2001 - 13:09 #6
Sådan phunkypopcorn, her er dine points, det virkede..

//star_light