Avatar billede snedk Nybegynder
14. november 2001 - 17:23 Der er 5 kommentarer

Hvordan laver man et S-Video kabel

Hvordan laver man et S-Video kabel, jeg kunne godt tænke mig at vide ben forbindelserne.
pf Tak
Avatar billede kube Nybegynder
14. november 2001 - 17:49 #1
hvis du skal køre fra computer til TV, så behøver du ikke et s-video kabel jeg har bare et jack stik! man kan ikke se forskel på kvaliteterne!
Avatar billede msmows Nybegynder
14. november 2001 - 23:58 #2

                                |___|
4: Chrominance-Signal (C)      o    o        3: Luminance-Signal (Y)

2: Ground (Chrominance)      o        o        1: Ground (Luminance)
Avatar billede msmows Nybegynder
14. november 2001 - 23:59 #3
Avatar billede msmows Nybegynder
15. november 2001 - 00:00 #4
>kube - har man et svhs-kompatibelt tv er der markant bedre billede via svideo.
Avatar billede thebigman Nybegynder
17. november 2001 - 20:39 #5
Køb for guds skyld et Guld kabel, kvaliteten du får ud af det er MEGET federe, har prøvet begge dele... Har købt mit hos www.hifi-import.dk men de er røv dyre fandt jeg ud af bagefter...tjek www.hifistore.dk, de har nogle ok priser!