Avatar billede klor Nybegynder
14. november 2001 - 11:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

page depth

Hejsa. Hvad betyder Page depth på en søgemaskine og hvordan bruger man funktionen?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. november 2001 - 11:21 #1
Kan du give et eksempl hvor det findes (URL)?
Avatar billede klor Nybegynder
14. november 2001 - 11:44 #2
jep http://www.hotbot.com
under advanced search.
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. november 2001 - 12:11 #3
Jeg kikker lige på det
Avatar billede blizzardmaster Nybegynder
14. november 2001 - 19:47 #4
Page Depth funktion i avanceret søgning på Hotbot.
Denne funktion definerer, hvor langt ned i hierarkiet af undersider du vil søge.
Du kan bestemme om du vil du have resultater fra hovedsider udelukkende, eller om du også vil have resultater fra undersider der ligger længere nede i strukturen på sitet.

Hilsen

Peter
www.digital-marketing.dk

Avatar billede bufferzone Praktikant
14. november 2001 - 21:50 #5
Peter>Det var også mit første gæt, men hvis du prøver at søge og så ændre page depth f.eks. fra 3 til 2 til 1, kan jeg ikke få den til at ændre resultatet. Hver gang kommer sider dybt nede i hirarkiet frem.
Jeg har spurgt i et udenlandsk forum, men ikke fået svar endnu
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. november 2001 - 12:50 #6
Jeg har nu fået et par svar og de svarer til de svar blizzardmaster skriver, jeg er selv stadig ikke overbevist, selv om det er det logiske svar