Avatar billede mrg Nybegynder
13. november 2001 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Nyheder i stil med top-bar

Hej alle sammen,

Jeg har lavet denne top-bar:
http://www.blimp-designs.dk/lidt-mere-umage.gif

På siden skal der være nogle nyheder i kasser, ofte med et billede...men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det skal laves og samtidig holde stilen ?

Nogle forslag - jeg overvejede bare at lave nogle simple kasser ved \"prik-linier\", men ... tja...
Avatar billede tazmanian Nybegynder
13. november 2001 - 19:05 #1
Prøv at kig på http://www.24fun.com/.
Under \"text\" kategorien er der mange lækre news scrollere med mulighed for billeder til teksten.
Avatar billede mrg Nybegynder
14. november 2001 - 09:14 #2
Tak - men det er ikke lige sådan noget jeg har brug for ...
Avatar billede lord_selmer Nybegynder
14. december 2001 - 22:30 #3
Jeg ville foreslå noget der kunne ligne hologram dropdown menuer. Dvs en transparent baggrund i menuen, med glødende kanter og glødende tekst. Blågrønlige farver ville nok virke bedst i sådanne menuer til din side.
Avatar billede mrg Nybegynder
15. december 2001 - 12:52 #4
Ok - lidt svært at se for sig - har du et eksempel, evt. bare med andre farver ??
Avatar billede lord_selmer Nybegynder
15. december 2001 - 15:07 #5
Hmm... Jeg kan ikke lige komme på nogen hjemmeside som har sådanne menuer... Jeg var nu også mere inspireret fra diverse konsoller fra Starwars Episode 1 og specielt Final Fantasy filmen. I Final Fantasy er alle konsoller, som diverse folk bruger, netop i denne hologramstil med transperant baggrund og glødende kanter. Jeg synes at der ser enormt fedt ud :-)
Avatar billede mrg Nybegynder
14. januar 2002 - 11:46 #6
Hmmmmm...du får 10 point...