Avatar billede leonardo Nybegynder
13. november 2001 - 07:46 Der er 2 kommentarer

Excel-Browser-AddHeader

Hvor finder jeg dokumentation til hvad jeg kan skrive i addheader til Excel format?

Det var spørgsmålet.

Mit problem er at jeg vil vise eksisterende (og komplicerede) regneark i browseren.
Det gør jeg via contenttype=\"application/vnd.ms-excel\" og hertil vil jeg gerne angive hvilket regneark der skal vises via AddHeader.
Det er noget der ligner
addheader \"content-disposition\",\"inline; filename=minfil.xls\"

(Brugeren må ikke kunne se hvor regnearket ligger - URL-adressen. Hvis dette ikke var et krav kunne jeg blot bruge redirect.)
Avatar billede medions Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:43 #1
Hmm jeg forstår ikke rigtigt, prøv lige at skær det lidt mere ud...!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
06. marts 2003 - 10:41 #2
Hmm tid til at lukke?

//>Rune