Avatar billede pvo Nybegynder
13. november 2001 - 05:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cd rom fejl

Lækker meddelse at få i w2k med service pk.2 og den er på både CdRom0 og Cdrom1 som ellers er nogenlunde nye. DMA er forsøgt slået til uden resultat, fejlen er der kun engang imellem når der er en cdrom i devet når der koldbootes????

Hændelsestype:    Fejl
Hændelseskilde:    Removable Storage Service
Hændelseskategori:    Ingen
Hændelses-id:    17
Dato:        11-11-2001
Klokkeslæt:        13:24:23
Bruger:        Ikke tilgængelig
Computer:    PENTIUM3
Beskrivelse:
RSM kan ikke styre biblioteket CdRom1. Det fandt en ukendt fejl. Dette kan skyldes forskellige problemer, herunder, men ikke begrænset til, databasefejl, fejl i kommunikationen med biblioteket eller utilstrækkelige systemressourcer.
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. november 2001 - 07:36 #1
Hent denne opdatering til din aspidriver og LÆS TEXTFILEN DER FØLGER MED.

http://xp.xyu.ca/winxp/aspi.zip
Avatar billede pvo Nybegynder
20. november 2001 - 17:13 #2
tak for hjælpen. det ser ud til at være ok ligenu.