Avatar billede agent-white Nybegynder
11. november 2001 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til cs

hvor kan jeg downloade 1.3 giver 405 poinst fordi jeg lukker
Avatar billede k4_p Nybegynder
11. november 2001 - 21:08 #1
´på counter-strike.net og counter-strike.dk og på www.sitecenter.dk/agent
Avatar billede agent-white Nybegynder
11. november 2001 - 21:09 #2
tak skla du have jeg lukker min bruger nu
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
11. november 2001 - 21:11 #3
Holder denne her i retten ? ? ?
Avatar billede k4_p Nybegynder
11. november 2001 - 21:16 #4
ja den holder for det er ikke mine bruger det er mine venners som ikke gider bruge eksperten mere og det står der ikke i reglerne
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
12. november 2001 - 07:57 #5
nej, jeg er nu også ligeglad med de point, det underlige er at spørgsmålet slet ikke hører ind under Databaser -> Access eller hvad synes du ? Og hvorfor stiller han det latterlige spørgsmål ? For så kunne du jo lige så godt skrive sandheden i spørgsmålet eller ? ? ?
Avatar billede terry Ekspert
12. november 2001 - 08:12 #6
agent-white, and kp_p, perhaps \"alcoholic\" is also a friend?

http://www.eksperten.dk/spm/132546