Avatar billede **civic** Nybegynder
11. november 2001 - 19:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

graffikort sammen med et onboard graffikort

Hejsa

Jeg skal snart ud og købe en ny graffikort, men jeg har en onboard graffikort sidende i systemet. Derfor spørger jeg 1. Er det muligt at få begge kort til at arbejde sammen? 2. hvis ikke, kan man så slå onboard kortet fra, og så kun bruge det andet??

På forhånd tak
Avatar billede prodic Mester
11. november 2001 - 19:39 #1
Ad2.->Hvis dit OnBoard er \"OK\", så burde den selv finde ud af at du sætter et nyt grafik-kort i.
Det kan ske ved en switch i bunden af f.eks din AGP-port.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
11. november 2001 - 19:40 #2
Du skal \"disable\" dit onboard grafikkort i BIOS.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
11. november 2001 - 19:41 #3
De fleste onboard grafik kort slår automatisk fra hvis du smider et nyt kort i...

ellers disable det på dit motherboard
Avatar billede prodic Mester
11. november 2001 - 19:42 #4
hmm må vel hellere smide et svar.
Avatar billede prodic Mester
11. november 2001 - 19:55 #5
afvist - øhhh hvorfor nu det?
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
11. november 2001 - 20:21 #6
Hmmm... jaaa det er lidt underligt du ikke fik nogle points da dit svar var rigtig prodic.
Avatar billede prodic Mester
11. november 2001 - 21:41 #7
-gízmo- - rent faktisk burde de have været fordelt blandt alle de svarene. For det er er jo 3 rigtige ens svar.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 09:44 #8
tjah.. burde være prodic der fik, for han svarede først..