Avatar billede traded Nybegynder
11. november 2001 - 14:10 Der er 10 kommentarer

Alljunk.dk

Hej. Jeg vil gerne have en vurdering af mit design på http://www.alljunk.dk .. Jeg ved godt at det ikke er første gang jeg spørge og sikkert heller ikke sidste, men vurder nu bare designet istedetfor at fortælle mig det ;-)
Mvh Lasse
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 14:29 #1
Jeg kan ikke se nogen grund til at vurdere det igen, da der ikke er sket nogen synlige forandringer siden sidst.

Det virker mere som reklame for din side end som et ønske om en reel vurdering...
Avatar billede traded Nybegynder
11. november 2001 - 14:31 #2
Nej det er ikke ment som reklame overhovedet. Jeg vil bare gerne have be-, afkræftet at mit design er fedt
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 14:36 #3
Det har du jo fået gjort adskillige gange...er du radikal?
Avatar billede danielle Nybegynder
11. november 2001 - 15:59 #4
Jeg ser ingen grund til at få bekræftet at ens design er fedt, da man ikke kan bruge det til noget.

-\'er:
Det tegneserie-ansigt du har på forsiden, minder utroligt meget om MTV Music Awards logo...
Sidens indhold skilder sig overhovedet ikke ud fra 1000\'er af andre underholdningssider. Du bliver nød til at finde på noget, som får folk til at vælge din side frem for fx tomsnak.dk.

+\'er:
Overskuelig opsætning, og godt velpoportioneret.
Pæne, matchende og rolige farver.
Gennemarbejdet, helt klart et stort plus.

Et pænt site, dog ikke noget ekstravagant eller specielt spændende. Prøv at finde på noget der skilder dit site ud fra mængden, hvis du forstår.

{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. november 2001 - 18:00 #5
SOm jeg skrev i min tidligere vurdering, så er siden pæn hvis du fjerne \"rocketwhore.gif\", den er meget forvirrende.
Avatar billede traded Nybegynder
12. november 2001 - 15:27 #6
Er der andre der gerne vil give en bedre vurdering og få del i pointene?
Avatar billede rasta Nybegynder
13. november 2001 - 08:48 #7
Farverne minder næsten for meget om demospassers baggrund, ikke at jeg bruger tid derinde...
den lille GIF i toppen er decideret grim, fjern den, og gør os alle en tjeneste.
Som en person der står ved min side siger:
Det er ren MTV.com ! ! !
Menubaggrunden er taget fra MTV og det er \"manden\"
under dine thumbnails også.
Hvorfor lave siden på engelsk, når det kun er danskere der ser den???
Når man går ind og kigger på en kategori er det ret kikset at halvdelen af siden er reklamer...
De giver sikkert en ok indtægt, men prisen er i det her tlfælde for høj...

Udover alt det er det en velfungerende hjemmeside, med et flot udseende (udover MTV billederne)...

/rasta
Avatar billede traded Nybegynder
14. november 2001 - 14:21 #8
Hej alle sammen og tak for den gode vurdering, jeg vil bare lige sige at den såkaldte MTVE-Figur, har jeg faktisk selv lavet uden at kigge efter nogen mtvefigur :-) Jeg har lavet den i forbindelse med en flash-animation. Men jeg vil gerne indrømme at baggrunden i menuen er taget fra mtv, og så har jeg lavet farverne om.
Avatar billede traded Nybegynder
14. november 2001 - 14:21 #9
Og de \"reklamer\" er bannere til toplister!
Avatar billede traded Nybegynder
25. november 2001 - 12:34 #10
Er der ikke andre der gider at komme med en kommentar? Jeg er åben over for alle ting :)