Avatar billede freeztyler Nybegynder
10. november 2001 - 03:58 Der er 10 kommentarer

.Bin

Jeg har en .Bin fil som jeg skal have brændt ud - jeg har prøvet at bruge cdwin men det kan ikke finde min externe brænder - så jeg søger links til andre programmer der kan brænde dem! Jeg har forresten også prøvet Nero men det gider ikke finde eller bruger .Bin filen.....
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. november 2001 - 04:03 #1
hent IsoBuster her:
http://www.ping.be/~pin11466/isobuster.htm
den kan pakke filen direkte ud på din harddisk. vælg cdrwin som filtype.
Avatar billede ulrich Novice
10. november 2001 - 04:05 #2
fireburner..
Avatar billede ulrich Novice
10. november 2001 - 04:06 #3
Avatar billede freeztyler Nybegynder
10. november 2001 - 04:08 #4
Jamen i hvilket program skal jeg vælge cdrwin som filtype????
Avatar billede freeztyler Nybegynder
10. november 2001 - 04:14 #5
Fireburner kan ikke finde min brænder heller!
Avatar billede freeztyler Nybegynder
10. november 2001 - 04:18 #6
Er der nogen der hvad hvad problemet kan være? Brænderen virker jo fint i Nero, kan man ikke lave såden at man kan brænde .Bin filer i det???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. november 2001 - 04:29 #7
i programmet isobuster åbner du din *.bin fil og vælger filtypen som CDRWIN. så kan du se filen, indlæse den og pakke den ud.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 06:08 #8
Nero kan også tage bin filer... bare vælg \"Alle filer (*.*)\"

.. Så får du en dialogboks op med nogle tekniske valgmuligheder, som jeg altid selv har held til at nørkle på plads og få det rigtige resultat.
Avatar billede freeztyler Nybegynder
10. november 2001 - 07:32 #9
???????????????
Avatar billede freeztyler Nybegynder
10. november 2001 - 07:33 #10
Jamen den siger bare til mig at det er en ukendt filtype eller sådan noget!