Avatar billede mowo Nybegynder
12. marts 2000 - 15:19 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Vil slette tidliger intastet søgninger i feltet....

Hej
Jeg vil gerne vide hvordan man kan slette tideligere intastet ord i søge felter. Jeg syntes der er en kedelig funktion Windows 98 gør.
Avatar billede johnc Nybegynder
12. marts 2000 - 15:57 #1
Gå til "Funktioner" -
"Internet indstillinger"
klik på "Ryd Oversigt"

OK

Avatar billede mowo Nybegynder
12. marts 2000 - 16:13 #2
Hej
Det er ikke den funktion jeg ønsker slettet.
Jeg prøver at forklare mig lidt bedere. F.eks ved forums e-mail hvor jeg indtaster min e-mail dukker e-mail navnet op , når jeg har indtastet det første bokstav. Det ønsker jeg ikke..
Avatar billede tof Nybegynder
12. marts 2000 - 17:47 #3
Prøv at gå i Funktioner -> internet-instillinger -> flap Indhold.
Her kan du vælge instillinger for Autoudførelse.
Avatar billede mowo Nybegynder
12. marts 2000 - 19:09 #4
Tak det hjalp..
Avatar billede chrlyck Nybegynder
02. april 2000 - 02:58 #5
Du kan også slå autofuldførelse til og så når de navne du ikke ønsker dukker frem kører du bare ned og trykker "delete" hvis nu det er nogle enkelte navne/brugernavne du ikke vil have skal "autofuldføres"???