Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
09. november 2001 - 13:22 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Goose Hunt v.2.0

Nu er der kommet en ny forbedret version af Goose Hunt på www.starvision.dk

Kan vi få lidt feedback :)?
Avatar billede frenzy Nybegynder
09. november 2001 - 13:27 #1
Det går MEGET hurtigt.. Ellers meget sjovt spil..
Men efter 1 minuts tid så er der ik flere ænder og så stopper spillet oder was??
Nå men ellers prøv at lave den som popup så selve spillet er lidt større og man ikke kommer til at trykke på diverse links i den heftige krig mod ænderne...
Ellers flot nok...

/frenzy
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. november 2001 - 13:27 #2
Man kan ikke klikke \"Send\" når man har skrevet navn ud for sin score...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. november 2001 - 13:27 #3
Men til gengæld kan man blive ved med at score point... selv efter spillet er stoppet...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. november 2001 - 13:29 #4
Står man i \"write your name\" feltet og trykker TAB, forsvinder \"Send\" knappen...
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
09. november 2001 - 13:39 #5
Okay nu skulle formen og highscore listen virke, sur fejl :(
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
09. november 2001 - 13:47 #6
frenzy > spillet kommer i et popup når der kommer et nyt spil på forsiden...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. november 2001 - 13:48 #7
Hvad er forskellen på første og sidste level? - syns hastighed er den samme hele vejen igenne...

Jeg kunne godt savne et begrænset antal \"skud\"... Start med f.eks. 20, og læg 3-5 til hver gang der rammes en gås...

Afslut spillet hvis man løber tør for skud...
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2001 - 15:59 #8
Jeg synes virkelig, det begynder at ligne noget nu!
Der er stadig den irriterende hage ved det, at man kommer til at likke på linksene ud i kanterne, mens man spiller, så jeg vil stadig foreslå, at du enten sætter spillet i en side for sig selv eller lavet det i fullscreen!
Der er jo ikke fantastisk meget afveksling i spillet, men det er fedt, at man hen mod slutningen bliver bombarderet med den ene gås efter den anden, så næsten hele skærmbilledet er fyldt!
Og nu har jeg vist skudt nok gæs til alle mine fremtidige juleaftener... :-)

>>PHX5<< På tredjepladsen - so far!
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
11. november 2001 - 10:49 #9
Den er ok...