Avatar billede dyrholm Nybegynder
09. november 2001 - 08:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ulead photo express 3.0 fuld version

Er der mon nogen, som kan hjælpe med at skaffe mig en fuld version af Ulead Photo Express 3.0. Jeg har SE-versionen, men den mangler at kunne gemme MORPH-animationer i GIF-format. Hjælpefunktionen siger, at denne funktion kun findes i den fulde version. Kan SE-versionen upgrades til en fuld version, eller hvor finder jeg en fuld version? Jeg har prøvet overalt i verden, uden held.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
09. november 2001 - 08:30 #1
Du kan finde vers. 4.0 hos firmaet selv:
http://www.ulead.com/pe/runme.htm

...og der er garanteret en forhandler i Danmark, ellers kan den købes her:
http://www.ulead.co.uk/store/store.htm
Avatar billede dyrholm Nybegynder
09. november 2001 - 12:34 #2
Jeg har version 4.0, men den har ikke den funktion. Du kan ikke lave animationer eller bruge vers. 3.0`s morph-funktion, simpelthen, fordi den er udeladt i vers. 4.0.  Så kan du bruge Uleads GIF-animator (som jeg også har), men så skal du først lave dine animationer i vers. 3.0 SE, gemme dem som BMPèr (du kan ikke andet), og så åbne dem i Gif-animator 5.0, som så kan gemme dem som en gif.  Temmelig kompliceret, ikke, når den fulde version af photo express 3.0 kan det hele.
Avatar billede outsider Nybegynder
20. november 2001 - 11:42 #3
SE står for Special Edition og er en speciel version som ikke udløber men er gratis. De bliver for det meste distribueret med diverse computer blade. Der er nok ingen mulighed for at opgradere.
Så du bliver nød til at købe en fuld version!
Avatar billede outsider Nybegynder
20. november 2001 - 11:43 #4
Men der findes jo også mange andre alternativer!!!
HADER DET SHIT PROGRAM!