Avatar billede landesman Nybegynder
08. november 2001 - 21:43 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Meta tags

Er der nogen der har de \"vise sten\" m.h.t. meta tags.

Jeg har efterhånden prøvet at sætte et hav af forskellige keywords og på et hav af forskellige måder ind på min hjemmeside, men søgerobotterne kan stadig ikke finde min side.

Hjælp........

Avatar billede apollo69 Nybegynder
08. november 2001 - 21:50 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 22:00 #2
Avatar billede tranberg Nybegynder
08. november 2001 - 22:04 #3
Har du tilmeld den? der tager ca. 2-5 uger før de fleste søgemaskniner har din side optaget.

Se evt. www.joyzone.dk
Avatar billede apollo69 Nybegynder
08. november 2001 - 23:01 #4
Gå ind på google og søg på \"submit url\"
Avatar billede proboss Nybegynder
08. november 2001 - 23:54 #5
Det er en større videnskab at få tilmeldt sigt site til alle søgemaskinerne der er skrevet mange bøger om dette emne.

De smarte mennesker har købet software som klare dette for dem, du kan i dag få software der kan tilmelde din site til Ca.60% af de væsentlige søgemaskiner disse maskiner har som regel også en robot som sendes lige efter at et site er submittet til dem.

Her gælder det som om at have lavet signe MetaTags rigtigt og også signe Keywords.
hvis det ikke er gjort kan det næste være lige meget med at tilmelde sig søgemaskinerne.

Den sidste del er portaler som Jubii og Yahoo
på disse portaler sidder der redaktører som bestemmer om du kan komme på deres portal eller ej de bestemmer også hvilke kategorier og søgeord osv. det er klart at de bruger de oplysninger som du har indtastet som vejledning

Et andet råd tilmeld aldrig dit site før det er helt færdig, du kan være uheldig at du ikke få chancen igen på sidst nævnte portaler
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. november 2001 - 00:06 #6
En lille META generator:
www.backside.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
09. november 2001 - 00:08 #7
Der er ogsp en på

http://www.solutions2all.dk/meta.asp

//proboss
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
09. november 2001 - 02:55 #8
Prøv også Metamaten Light:
http://www.metamaten.dk/light.htm
Avatar billede landesman Nybegynder
09. november 2001 - 08:43 #9
Vil det sige, at selv om jeg har indsat diverse keywords på mit site, skal den stadig tilmeldes til søgemaskinerne. Er det ikke noget med at søgerobotterne automatisk indeksere, altså man skal ikke tilmelde sit site.
Avatar billede proboss Nybegynder
09. november 2001 - 09:02 #10
Ja du skal selv tilmelde dig søgemskainerne du kan også vente til en tilfældig søgerobot kommer forbi men man siger at det kan tage op til 2 år før alle har været forbi så hvis du kan vente på det så er det jo godt nok.

og det vil også sige at portaler som Jubii og yahoo vil du ikke komme på for de benytter ikke roboter det skal gøres manuelt

//Proboss
Avatar billede landesman Nybegynder
09. november 2001 - 09:10 #11
proboss....Ved du om der findes en af de her sites som kan tilmelde din hjemmeside til et hav af søgemaskiner på en gang ?
Avatar billede proboss Nybegynder
09. november 2001 - 09:19 #12
Nej jeg ved ikke hvor du kan finde dem men prøv at søge på det.

Jeg har en ven der har det rigtige Software så det har jeg brugt sorry

//proboss
Avatar billede landesman Nybegynder
09. november 2001 - 10:05 #13
Point til apollo69 & proboss...tak for hjælpen
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. november 2001 - 10:07 #14
Takker for point. :)