Avatar billede bente_elsker_heste Nybegynder
08. november 2001 - 20:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bot til mIRC!

Jeg vil gerne have min egen channel. Skal man bruge en bot?? Hvad nu når jeg er offline hvem styrer så boten?? Hvad går man??Og til sidst hvor downloader jeg en god og nem bot??

På forhånd tak!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. november 2001 - 20:50 #1
Er det quakenet eller hvad for et net er det ?
Avatar billede bente_elsker_heste Nybegynder
08. november 2001 - 22:48 #2
Ja det er Quakenet!
Avatar billede pizzaking Nybegynder
09. november 2001 - 08:00 #3
hvorfor /BEEEP/ bruger så mange danskere quakenet ?
(bare nysgerrig)...
Avatar billede -sofus- Nybegynder
09. november 2001 - 13:53 #4
pizzaking -> spiller man quake2, quake3, halflife eller et mod til en af de spil, er det den bedste måde at finde andre claner og spillere, det er det som primært bliver brugt til at aftale clanwars..

Bente -> reglerne er blevet lavet om hvis du skal ha en Q bot, så idag skal man have en homepage plus der skal være nogle stykker der bruger din channel. og mindst 4 som har +o

til sidst går til denne form og udfylder den !
http://nuriko.fi.quakenet.org:8080/newchan

Avatar billede razor Nybegynder
09. november 2001 - 17:55 #5
pizzaking > hvad er der galt med quakenet? bortset fra at der er fyldt med gamerlamere, newbies og de ikke uddeler bots til andre end spilrelaterede kanaler (så man skal køre sin egen bot)..? :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
09. november 2001 - 18:01 #6
razor -> hvad fanden skal du bruge en bot til hvis du ikek har nogen clan ??
Avatar billede otis Nybegynder
09. november 2001 - 18:14 #7
razor :>
du kan godt svine lidt mere :(
http://www.eksperten.dk/spm/127454
Avatar billede razor Nybegynder
09. november 2001 - 19:00 #8
sofus, Jeg deltager i kanalen #php.dk som man vist ikke lige præcist kan sige har så meget med spil at gøre. Den kunne vi godt bruge en Q-bot i istedet for vor egen bot.
Avatar billede parazite Nybegynder
09. november 2001 - 20:50 #9
razor : Du vil altså droppe Emil for grimme Q? Noooooooooo! :(
Avatar billede -sofus- Nybegynder
10. november 2001 - 01:16 #10
Så kommer spørgsmålet til en halv million,, hvad fanden laver du så på quakenet ??
Avatar billede psyclown Nybegynder
13. november 2001 - 13:05 #11
razor >> det passer jo ikke at de ikke uddeler bots til andre en spilrelaterede kanaler f.eks. hvad har #asp med spil at gøre?

For at få en bot af Quakenet skal have en hjemmeside oppe og så skal der være 4(eller sådan noget) inde på kanalen når man for uddelt Q.
Avatar billede emingos Nybegynder
06. december 2001 - 16:06 #12
hrrmm Qaukenet er da klart det fedeste irc netværk ik alle de reklamer og andet møg
Avatar billede mazlar Nybegynder
16. december 2001 - 13:08 #13
EFnet 0wnz da!
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
29. december 2001 - 20:57 #14
jeg anbefaler eu.dal.net
der skal du bare registrerer dig med et nick også registrerer du dig en channel.. så simpelt som det kan blive,.. du skal bare have en e-mail afdresse. og det har du jo..

skriv flg for at rigistrer bruger navn

/msg nickSerV@services.dal.net REGISTER HELP

så fortæller den hvordan du skal gøre.
derefter når du vil have en fast chat.
skal den bare registreres på samme måde dog bare ved chan serv istedet

/msg ChanSerV@services.dal.net REGISTER HELP

ses.. på dal.net