Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 17:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Highscore liste

Jeg har 2 input felter(point&navn) som jeg gerne vil kunne tilføje til en liste som max kan indeholde 50 navne og sorteres efter points med de højeste i toppen.

Kan man lave det i ren Flash og hvordan?

Jeg sætter nogle flere point af lidt senere.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 17:22 #1
http://www.eksperten.dk/spm/128913 <---- bliver der accepteret nogle svar der eller hva?
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 17:27 #2
Ja når det passer mig! Eller skal det være lige nu fordi du siger det?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 17:29 #3
naj naj - de virkede bare som om du havde glemt den - der er jo svaret på spørgsmålet. så der er evl ingen grund til at det står åbent :)
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 17:34 #4
Grunden til jeg har ventet med at lukke det er fordi jeg gerne vil lukke spørgsmålet når jeg har forbedret spillet ud fra jeres feedback :O)
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 17:39 #5
Den highscore liste er til goose hunt og det sidste jeg mangler, den bliver nok tricky at få lavet, nu har jeg endelig noget tid til overs så jeg håbede på at gøre den færdig idag, men men...
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
08. november 2001 - 17:45 #6
fortryder lige dette spørgsmål, det bliver for omfattende...
Avatar billede www.starvision.dk Nybegynder
10. november 2001 - 07:18 #8
nikolajdu > Jeg har lidt svært ved at se din point med det. Behøves det absolute at være den samme der bruger begge disse to starvision ID\'er? :)

Hvad bruger du forøvrigt eksperten til, at snuse rundt? :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2001 - 08:12 #9
Der er næppe nogen som helst der ville tage navnet starvision.dk uden at eje domænet. Anyway så følg reglerne det er slet ikke så svært. Indtil da, tja så ryger du ud i kulden.