Avatar billede jbl Nybegynder
11. marts 2000 - 18:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan inkluderes Image-data direkte i html-dokumentet?

Jeg skal lave et html-dokument der skal vise et enkelt billede. Jeg kan IKKE have eksterne referencer, og SKAL derfor embedde de rå billed-data i html-dokumentet direkte. Hvordan gøres det helt konkret?
Avatar billede tk2 Nybegynder
11. marts 2000 - 19:01 #1
Det kan man ikke! Billedet skal jo komme et sted fra. HTML er jo opbygget af bl.a. eksterne referencer
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. marts 2000 - 19:18 #2
Jo, det kan man da. JavaScript kan mange ting. Hæng på, så finder jeg et eksempel.
Avatar billede design Nybegynder
11. marts 2000 - 19:18 #3
Det kan man godt, f.eks. ved hjælp af javascript, men det er besværligt og det fylder. Kan du ikke bruge andre løsninger.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. marts 2000 - 19:21 #4
Det var ikke så svært. Se bare: http://hjem.get2net.dk/bnielsen/jsimage.html
Avatar billede predict Nybegynder
11. marts 2000 - 19:30 #5
2bad EJ, billedet er der ikke ;(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. marts 2000 - 20:53 #6
;-) Næh, det glemte jeg vist at sige, her har vi noget som kun virker i
NetScape, men den kan du jo bare downloade og installere. Ik' ?

(Virker det virkelig heller ikke i IE5?)
Avatar billede predict Nybegynder
12. marts 2000 - 01:04 #7
Nææh, det gider jeg ikke. Jeg har den, men gidder ikke bruge den (4.7 tror jeg)
Avatar billede jbl Nybegynder
22. marts 2000 - 14:37 #8
Okay besvaret!