Avatar billede halloøj Nybegynder
07. november 2001 - 23:34 Der er 6 kommentarer

Erhverspraktik... Hjælp

Jeg har prøvet at søge praktik pladser hos alle de programmeringsfirmaer jeg kender men har fået afslag alle steder, er der ikke nogle der har nogle kontakter inde for de firmaer der kan hjælpe mig,jeg vilel blive utrolig glad hvis der var nogle der kunne skaffe mig en praktik plads, det gør ikke noget at det først er en gang i febuar eller marts næste år
bare det ikke er i eksame perioden. plz hjælp mig
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
07. november 2001 - 23:36 #1
I hvilken del af landet ?
Avatar billede halloøj Nybegynder
07. november 2001 - 23:37 #2
Jeg bor på sjælland, men hvis jeg kan få et andet sted i landet så må jeg overnatte på hotel :)
Avatar billede halloøj Nybegynder
07. november 2001 - 23:42 #3
->jmfrederiksen:
Kender du nogle?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 23:47 #4
uddannelse? kvalifikationer?
Avatar billede speje Nybegynder
08. november 2001 - 00:16 #5
generelt er det meget svært at finde praktik pladser indenfor comp branchen, men det kan da lade sig gøre
Avatar billede halloøj Nybegynder
08. november 2001 - 07:20 #6
Jeg er en folkeskoleelev, som går i 9. klasse. Jeg har programmeret noget tid i c++, og er lige startet på directx