Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 20:32 Der er 57 kommentarer

Husk nu julefrokosten :o)

http://www.ekspertenfest.dk/jul/

Det er den 24-25. november, så husk nu at komme :o)
Kan lige fortælle alle, at vi havde den sjoveste fest i Århus i sensommeren!
Desuden bliver vi nogle stykker der tager med tog, så festen starter allerede her ;o)
Avatar billede hotpop Novice
07. november 2001 - 20:33 #1
Ville ønske je kunne komme med - men har desværre ikke tid.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. november 2001 - 20:35 #2
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ;)

Kom så, i har godt af at komme ud i det virkelige liv *g*
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
07. november 2001 - 20:35 #3
jeg kan desværre heller ikke komme.... ville ellers gerne
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 20:35 #4
Jeg har jo allerede desværre også måtte melde fra. oo00OO(Damn det bliver trist uden mig!)

*LOL*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 20:35 #5
hvad er det virkelige liv???  >:-O
Avatar billede well_r Nybegynder
07. november 2001 - 20:38 #6
Virkelige liv?..tjaaa..spørger jeg også..
meeeeen..kunne være at Bjarke-B mente..:
livet 2 meter fra en com :D
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. november 2001 - 20:39 #7
Det liv hvor man møder andre mennesker.

Der er følgende undtagelser:
-Når man henter cola
-Samtaler med pizza manden
-Nær familie
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 20:39 #8
nikolajdu>> Det bliver du aldrig tilgivet... :./
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. november 2001 - 20:39 #9
Bjarke-B > Bare fordi at jeg interesser mig for it er jeg ikke en multinørd der altid sidder her...Jeg er sådan set til fest hver weekend!

-Jonas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 20:40 #10
rfogh - Ro på - Jeg tager den frygteligste revance....
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. november 2001 - 20:41 #11
freefreelancer > Ved du ikke hvad ironi er *ss* Vi andre er sq da også tæskestive hver weekend ;))
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. november 2001 - 20:43 #12
Ok fint nok troede sgu´ lige at du mente det :-) *G*

-Jonas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 20:43 #13
Det behøver det da ikke være weekend for??? oo00OO(Henter mig sgu en lille hof´er)
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 20:44 #14
nikolajdu>> OK... Så er jeg mere rolig... Har ellers lige indkøbt 1 stk.s cowboy-hat i denim... Den er for kuul :o)  (Der er pornofest på gym på fredag :o)  )
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. november 2001 - 20:44 #15
nikolajdu > Du driver den jo også bare af ;)....vi andre yder jo en *host* stor *host* indsats i skolen ;)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. november 2001 - 20:45 #16
*G* Fyr den af Nikolaj *G*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. november 2001 - 20:45 #17
rfogh > Kan vi se et billede ? *G*
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 20:46 #18
NIKOLAJDU, din skabsdranker!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 20:47 #19
pornofest - uhhmmm. Send gerne billeder fra eventen til jeg_er_rigtigt_onkel_agtig_naar_gymnasier_holder_porno_fest@nikolajdu.dk

*ROFL*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 20:47 #20
det virkelige liv er altså en slags Virtual Cyberspace *LOL*
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 20:49 #21
freefree>> Har hverken digi- eller webcam... Men jeg kan da tage den med til julefrokosten :o)
Så skal du jo bare komme... :o)
(Mørkeblå denim, knappet op i begge sider, ret porno ;o)  )
Avatar billede hotpop Novice
07. november 2001 - 20:50 #22
nikolajdu> lyder nu godt - men jeg drikker nu Faxe Premium ;)
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 20:50 #23
nikolajdu>> Tror sgu ikke der kommer så mange billeder... :o(
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 20:52 #24
Men send da en mail til jeg_er_rigtigt_nevoe_agtig_naar_gymnasier_holder_porno_fest@desitech.dk engang, når der er en chance for, at billederne er kommet... :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 20:53 #25
rfogh - Jeg overser fuldstændigt hvad du skriver og venter med længsel på en 52 billeder lang serie med dig i dit fornemmeste pornokluns og udstyre med ridepisk, nystjålet fra en 11 ridepige.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. november 2001 - 20:56 #26
*GGGGGGGGG*
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. november 2001 - 20:56 #27
nikolajdu > Jeg tager digi cam med til julefrokost ;) Så med lidt vodka i sodavanden burde vi da kunne få et par gode billeder af ham ;-p
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 20:59 #28
Padde har sikkert også nogle kors i spankingkælderen, men jeg siger jer - Hold jeg fra dyrene. Det bliver sgu for ulækkert.

Ok ok. Tror jeg er ude inden jeg bliver alt for sjov. Nu skal der spilles CS skal der :-)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. november 2001 - 20:59 #29
*GG*
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 21:05 #30
Jeg vil hermed opfordre ALLE til at spamme flasher@nikolajdu.dk, indtil lameren bag adressen siger ja til at dukke op. Personligt sidder jeg på en 2mbit/2mbit, så der burde kunne blive sendt en *del* mails, alene herfra. :)

Kom i gang, gutter, vi skal ha\' Nokoloj med! :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 21:07 #31
Hmmm. Sidder pludseligt og overvejer at lukke den adresse....
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 21:09 #32
Nokoloj : Vi skal nok finde et hul igennem til dig - du ender med at opgive ALT der hedder mailadresser... eller også vælger du at komme med. :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 21:45 #33
nikolajdu>> Jeg har også overvejet pisken, men kan sgu ikke se, hvor jeg skal få den fra... :o(

parazite>> Jeg er *næsten* klar på det ;o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 21:47 #34
Damn, jeg glæder mig... Pornofesten bliver for fed... Danse natten lang... *suk* :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 21:49 #35
rfogh : Når jeg tager i skole i morgen sætter jeg boxen til at sende mails. :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2001 - 21:53 #36
lol... Så vil jeg da lige benytte lejligheden til at ønske nikolajdu held og lykke :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2001 - 22:23 #37
Droppede CS igen, da jeg kom på et lamt T hold, der ikke ville andet end at campe. Godt nok er det bedst at dø i hjemmet, men det er fandeme for lamt.
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 22:26 #38
Nokoloj : Lad os se hvor meget CS du kommer til at spille i morgen, når du skal bruge hele din dag på at hente mails. :)
Avatar billede fcs Novice
07. november 2001 - 23:07 #39
Jeg er med på ideen med at sende en enkelt mail til hr. Nikolaj-jeg-har-nok-i-mig-selv-du!

Når han ikke kommer har man jo ikke mulighed for at få revance i pool (eller ydmyge ham endnu en gang i bordfodbold). Kom nu ud af busken, så lover jeg at tage noget lækker 80\'er musik med, Niko!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 23:58 #40
fcs : En enkelt? En enkelt milliad million, så snakker vi! :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2001 - 00:50 #41
hader folk der kalder mig Nego....

Ydgmyget i bordfodbold??? Revance i pool??? Kender du ikke udtrykket så lad dog børnene???

80´er musik styre du ellers meget godt, men ak.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2001 - 00:50 #42
Har i øvrigt fået de første 2 mails :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
08. november 2001 - 00:54 #43
*LOL* Fra hvem dog? Jeg sidder og koder på min mailspammer. :)

\'Cause we got a mighty convoy
Rockin\' through the night.
Yeah, we got a mighty convoy,
Ain\'t she a beautiful sight?
Come on and join our convoy
Ain\'t nothin\' gonna get in our way.
We gonna roll this truckin\' convoy
\'Cross the U-S-A.

YEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2001 - 19:12 #44
Gud ja!
En stiv Nikolajdu ved et poolbord :o)
Hehe...

FCS>> Det lyder alt for fedt! Du medbringer bare alt dit good old 80\'er-muzak ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
10. november 2001 - 19:19 #45
ØV ØV ØV ØV ØV jeg skal på job og kan ikke få fri :(
jeg kunne ellers godt tænke mig at møde alle jer :)
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 00:15 #46
Tror sku at jeg tager med.
Skal blot lige tjekke med Arbejdet..

Resten>  Du skal med, jeg vil se hvem jeg har haft så mange sjove stunder med..

Filen////
Avatar billede parazite Nybegynder
11. november 2001 - 00:26 #47
Jeg har desværre været nødt til at melde afbud. Have fun, guys! :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. november 2001 - 11:10 #48
parazite>> Hest..!

filen>> Lyder fornuftigt ;o)
Avatar billede fcs Novice
11. november 2001 - 14:12 #49
Parazite>> Hvorfoir har du dog meldt afbud??? Hvad tænker du på ???
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. november 2001 - 14:13 #50
parazite > Nooooooooooooooooooooooooooo vi kan ikke undvære dig ;)
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 14:14 #51
Kom nu lidt frisk..
Filen/
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 14:30 #52
Har meldt mig til..

Resten> Du kan køre med mig.. ;o)

Filen///
Avatar billede filen Nybegynder
11. november 2001 - 14:30 #53
Kom nu alle, lad os trykke en fest af...
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. november 2001 - 14:32 #54
/me trykker en fest af...    ???? :o)
Avatar billede resten Nybegynder
11. november 2001 - 14:48 #55
Filen> hop lige på icq jeg kan nok arangrer noget med at bytte min vagt hvis jeg kan køre med dig?
Avatar billede resten Nybegynder
11. november 2001 - 14:56 #56
har meldt mig til :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. november 2001 - 08:27 #57
cool :o)