Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 16:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en lille menusystem

Hej jeg har lige får påtage mig et lille ansvar på en lille skolle som administrator og har et stort problem jeg vil gerne lave en menu system som minder om windows dog kun iconer, og et simple loginsystem.
der skal være et server som styre alt. så man kan lukke brugerkonto eller computter.

Håber i kan hjælpe mig på vej..
Avatar billede prof2 Nybegynder
07. november 2001 - 17:08 #1
Øhh?? Hvad skal det bruges til?? Og hvad vil du betale for det ?
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
07. november 2001 - 17:18 #2
det er ikke meningen nogen skal side og arbejde for point i stedet for penge, her færdiggøre vi kode !!
Avatar billede coldrayie Nybegynder
07. november 2001 - 20:12 #3
hmmm..good luck med at lave et styresystem med vb =)
Avatar billede vbnewbie Nybegynder
07. november 2001 - 20:18 #4
Avatar billede joha0147 Nybegynder
08. november 2001 - 07:23 #5
godt sagt simon! Citat: \"Livet handler ikke om penge men om SourceCode!!!!\"
Vi er vel til for at hjælpe hinanden
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2001 - 12:17 #6
Jeg kan ikke bruge nåde af dette her og heller ikke det fra Firenet, da det skal være nåde jeg selv skal lave til den skolle. Det er sådan at bruger pilder ved alt og der for vil jeg bare lave en simple form som har en masse iconer. det er her jeg gerne vil have hjælp !!!! er det forståde !!!!!!

Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
08. november 2001 - 15:36 #7
joha0147 > nemlig

let > ok
jeg finder lige noget du kan bruge ... :)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2001 - 20:47 #8
Tak Simon..
Håber på din hjælp..
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
10. november 2001 - 13:28 #9
jeg kan ikke hjælpe dig med andet end små bidder kode, da et menu system af den grad som du snakker om vil tage meget lang tid.
men hvis du ellers vil betale for et færdigt program vil jeg gerne prøve... :)
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
10. november 2001 - 13:30 #10
et link til en side hvor du kan få nogle ideer er :
http://users.cybercity.dk/~cfs4636/
her er mange koder, der kan bruges til et program du har brug for
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
10. november 2001 - 13:34 #11
men hvis du er interreseret i mit tilbud
er min mail :
simon.jacobsen@ofir.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2001 - 14:24 #12
Har funde en løsning selv..