Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:32 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Dav alle sammen.

Jeg har brug for lidt hjælp, for jeg er ikke så god til at lave hjemmesider. Jeg har lavet mig et billede, som jeg meget gerne ville have lavet om til en hjemmeside hvis det kan lade sig gøre:

www.jymmi.subnet.dk/dod.gif

Er der én der kan hjælpe en nybegynder? Det giver gode point...
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:35 #1
du kan bare bruge front page det er nemt
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:35 #2
Jeg havde tænkt mig at de 6 knapper skulle laves om til links... og så skal der være en overskrift ude i midten som jeg selv kan lave om på. Og nedenunder skal der så være en firkant eller sådan noget, som jeg kan fylde ud med tekst eller links. Kan noget af det her lade sig gøre?
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:36 #3
Jeg har ikke frontpage...
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:36 #4
jeg kan godt prøve og lave en til dig i min fritid min mail MTJ@e-mail.dk
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:36 #5
og det er jo en hel del lettere at få andre til at gøre det...
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:37 #6
Lyder godt. Hvornår kan du sådan ca. være færdig?
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:38 #7
ja det hele det er englig nemt send billederne til mig og hvordan det skal være og jeg skal nok prøve
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:38 #8
om 1 - 2 uger har lidt travlt
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:38 #9
Det er kun et billede, og det er ovenover, men jeg kan da godt sende det alligevel.
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. november 2001 - 09:38 #10
hvis det på nogen måde skal laves ordentligt skal vi have den baggrundsfil du anvender og meget gerne font filen også.
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:39 #11
ok... men hvis der er nogle der kan lave det hurtigere, bliver det altså dem der får pointene... (sorry, men jeg skal altså bruge det snarest muligt)
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:39 #12
hvad brug er hjemmesiden til ?
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:40 #13
Jeg har den ikke her (jeg sidder på skolen), men jeg finder den når jeg kommer hjem...
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:41 #14
Det er en hjemmeside til een klan... I spillet: Day of Defeat. Har du ikke set billedet da? Det kan alle da se...
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:42 #15
du bestemmer selv, skriv til min mail hvis du vil
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:43 #16
Jeg venter lige og ser om der er nogle der kan gøre det lidt hurtigere...
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:44 #17
okay Hl Mod hva\' okay jeg sakl nok prøve og skynde mig
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 09:52 #18
Ja det er vildt sjovt.
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 09:55 #19
okay, 5 dage skal jeg nok prøve på
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 10:05 #20
Jeg venter...
Avatar billede mtj Nybegynder
07. november 2001 - 10:07 #21
ókay
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
07. november 2001 - 10:08 #22
Det er meget nemt at lave. Hvis man kan bruge Adobe photoshop, så er det bare klippe og klistre og så ved hjælp af et html program, skal det bare sættes ind. Du lærer meget mere ved at lave det selv. og det tar ikke lang tid.
Avatar billede cygnet Praktikant
07. november 2001 - 11:22 #23
Hej Felix

Jeg var nødtil at ændre størrelse på den lens flare oppe i hjørnet ellers var området hvor der kunne være tekst ikke særligt stort.

Håber du og dine clan members sidder med en stor skærmstørrelse for billedet var jo ret stort.. så det blev siden jo også.

Den er til at finder under projekter lige nu på
http://www.ingermann.dk/cygnet

Noget du kan bruge ?

Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 12:03 #24
Du er inde på noget jeg kan bruge meen, jeg var ellers glad for det hjørne. Er du sikker på du ikke kan få det med?

Du kan se her hvad der skal rettes:

www.jymmi.subnet.dk/dod.bmp

Knapperne kan måske godt være lidt bredere end vist. Kan du rette det?

Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 12:08 #25
Jeg skal have time nu, men jeg kommer her ind igen om en time. Det er så sidste gang jeg kan være her inde i dag. Min internet-forbindelse derhjemme skodder nemlig lidt, så jeg kan kun lave noget her oppe på skolens skod-computere. Hvis du vil have pointene i dag, skal du så skynde dig lidt... Du har en time!
Avatar billede cygnet Praktikant
07. november 2001 - 12:28 #26

Så burde den være der :-)

http://www.ingermann.dk/cygnet

Zippet sammen til dette her
http://www.ingermann.dk/cygnet/projects/felix15/felix15.zip

Håber du kan bruge det.

Avatar billede cygnet Praktikant
07. november 2001 - 12:30 #27

Det tog kun 20 minutter og  21 sekunder - jeg er jo et geni :-)

Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 12:58 #28
Jamen så siger jeg da mange tak!
Avatar billede felix15 Nybegynder
07. november 2001 - 13:01 #29
Så fik du lige lidt point\'s

Du vil kunne se det færdige resultat på: www.47th.subnet.dk om ca. en uge...

Endnu engang, MANGE TAK!