Avatar billede steel-shark Nybegynder
07. november 2001 - 08:13 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

skærm opløsning

er det dumt at spille cs (Counter-strike) i en opløsning af 1200*986 (eller noget i den retning
min kammerat siger at folk er for smaå
det skal siges den hakker ikke....
og smoke gradade ned sætter frame rate med et minimum ca 5 fps...!??
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. november 2001 - 08:20 #1
om det er dumt?? tjah...det kommer jo an på hvordan det kører for dig ;)

du kan jo prøve at skifte lidt rundt mellem opløsningerne og se hvad der passer dig bedst :)
Avatar billede snowball Novice
07. november 2001 - 08:20 #2
Det er vel op til dig selv at bestemme det. Du kan jo prøve dig frem ved at starte i en høj opløsning og så sætte opløsningen ned hvis du har besvær med at se de andre folk på afstand ! Din skærms størrelse spiller jo også ind når man snakker opløsning !

Men så kan man jo også vende det om og sige at det jo er til de andres fordel hvis du ikke ser dem i tide *G*

Snowball
Avatar billede omen Nybegynder
07. november 2001 - 08:31 #3
Personerne bliver jo ikke mindre i CS når man vælger en højere opløsning, det er jo ikke ligefrem et 2D-spil, eller ikonerne på skrivebordet vi snakker om. Hvis bare din FPS ligger mellem de 30-60, så burde det være fint.
Avatar billede soul-c Nybegynder
07. november 2001 - 08:38 #4
HAHA, jeg tøv væde med at din kammerat ikke har en computer der kan køre den opløsning der, og så er han misundelig

når man sætter opløsningen op, bliver frame\'sne mindre, men der kommer også mange flere af dem, så det er ikke fordi at tingene bliver mindre, det er som sagt kun på et skrivebord det sker.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
07. november 2001 - 08:57 #5
Det ville køre perfekt i den opløsning (kort sagt) !!
Avatar billede steel-shark Nybegynder
07. november 2001 - 12:26 #6
takker!!!!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. november 2001 - 12:58 #7
takker for point :)
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
07. november 2001 - 15:41 #8
Takker også her :-)