Avatar billede ciber Nybegynder
06. november 2001 - 17:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sounds i ICQ Chat

hejsa

hvordan bruger jeg emotes og beep sounds i min ICQ 2000b ???

PS.. Det haster - derfor så mange point!!!
Avatar billede 1003 Nybegynder
06. november 2001 - 17:36 #1
ctrl+ h
ctrl+g tror jeg men det er lææææææææænge siden
jeg har leget med det
Avatar billede ciber Nybegynder
07. november 2001 - 09:36 #2
hejsa igen

Jeg skal desvæære bruge de helt nøjagtige koder for den der hysteriske \"emote\" latter, BEEP BEEP osv, men ppointene falder med det samme der er korrekt svar :o)
Avatar billede 1003 Nybegynder
08. november 2001 - 08:35 #3
Hey ciber her er hvad du skal bruge !!!

http://www.icq.com/icqtour/chat-feature.html

Enable Sounds: When checked, other users may page you (using Ctrl-G).
Keystroke Sounds: When checked, you hear a typing machine sound every time you press a key.
Beep Users: Pages all chat parties with their configured Chat Beep sound, which can be set in the Windows Control Panel under \'Sounds\' (shortcut: Ctrl-G)
LOL: Selecting it will sound a loud laugh to all chat

Send Action (Ctrl-A): You can add an Action icon to convey your reaction. You can use the ICQ default actions or edit the outgoing message accompanying the action.
Send Emote: You convey your emotions by sending a gesture to your chat partners.