Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
06. november 2001 - 15:16 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Vente med at installere ?

Nok et dumt spørgsmål men jeg skal til at have installeret windows xp men lige nu har jeg \"kun\" 128 mb SDram, jeg vil så installere windows iaften men skal jeg vente til imorgen da jeg får 640 mb SDram i der ?? eller er det lige meget ??
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
06. november 2001 - 15:17 #1
Bare installere nu .. den finder selv de nye i morgen ;-)
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
06. november 2001 - 15:18 #2
ow ja er der nogle der har de nyeste drivere til et SBlive 1024 ??
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
06. november 2001 - 15:18 #3
du kan lige så godt vente en dag.. så får du også den bedste ydelse fra imorgen ! :) men det er jo op til dig selv !
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
06. november 2001 - 15:18 #4
men vil da anbefale dig at installere det nu ! WinXP styrer bare for vildt ! :) Så kan du også prøve de nye funk. i XP !
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
06. november 2001 - 15:21 #5
Er det egentlig sikkert at XP kan køre sammen med min gamle HP brænder 2x2x24 ?
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
06. november 2001 - 15:23 #6
ved ikke helt men hvis ikke kan du prøve at sikkert finde nogle driver filer til bræderen på nettet eller med cd-rom !
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
06. november 2001 - 15:25 #7
Er der ikke en side hvor man kan finde alle driver så man er fri for at skal ind på alle de producenters sider ??
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
06. november 2001 - 15:46 #8
det ved jeg ikke helt ?
Avatar billede perth1893 Nybegynder
06. november 2001 - 20:30 #9
Angående brænder:
Jeg har en OTI-975 Socrates 2x2x12 brænder, som jeg ikke kan få til at fungere under XP.
Om det er brænderen eller SW\'s skyld ved jeg ikke. Hvis du kører med Ease CD creator mindre end 5.0, så kan det ikke køre, og med min Nero  5.5.3.5 kan den heller ikke køre. Så jeg har været nødt til at beholde et drev med Win ME, hvor jeg har de mest nødvendige ting. F. eks. kan min SCSI scanner heller ikke køre under XP.

Well - det er gamle sager, det ved jeg godt, men med mit forbrug har jeg ikke lyst til at skifte dem ud lige nu. Jeg må leve med det et stykke tid endnu.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
07. november 2001 - 07:58 #10
www.driverguide.com

Username: drivers
Password: all