Avatar billede zakopath Nybegynder
06. november 2001 - 14:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Azero.dk

Hejsa jeg har fornydeligt bestilt domainet www.badenudist.dk hos itoverblik.dk som jeg syntes er en ganske god service og bedst som jeg gik og ventede på at domainet blev registret så kiggede jeg lige ind på azero.dk for at se om de enlig var billigere og jeg kom til et sted hvor man skulle udfylde hvilken webhotel man onskede osv. det ud fyldte jeg i den tro at det der ville ske når jeg submittede var at der ville stå hvor meget det ville koste (du ved bruger infomation) og der lidt et andet sted ville stå om man ville bestille det eller hvad men da jeg submittede så havede jeg åbenbart bestilt lortet hvilket var ret noget lort da jeg havede bestilt domainetet andet sted nemmelig itoverblik.dk .. nogle dage senere fik jeg et brev fra azero hvor der stod at de ville have penge for den registration og de allerede havede bestilt domainet i mit navn så er det jeg tænker DET MÅ DE SGU DA IKKE .. skal de ikke først sende en seddel ud hvor der står om jeg vil købe domainet som jeg så skal underskrive og sende tilbage inden de må registrer noget i mit navn .. ???
Avatar billede zakopath Nybegynder
06. november 2001 - 14:59 #1
Avatar billede Xelot Nybegynder
06. november 2001 - 15:11 #2
Under http://www.dk-hostmaster.dk/regler.html §3 står der noget i stk. b du måske kan bruge altså under det der hedder grundbetingelser for registrator.
Avatar billede Xelot Nybegynder
06. november 2001 - 15:18 #3
ups det var §3.3
Avatar billede -sofus- Nybegynder
06. november 2001 - 15:21 #4
Lol.. bare lad vær med at betale den. Azero.dk har verdens bedste bogholderi.. en jeg kender bestilte et webhotel i et år, og smed regningen væk,, de har ikke opdaget det endnu,, selv ikke da han fik et hotel mere hos dem som han heller ikke betalte (:
Avatar billede Xelot Nybegynder
06. november 2001 - 15:25 #5
HA HA HA HA HA
Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. november 2001 - 16:50 #6
jeg kender oxo en der har betalt for et år, men har fået næsten 2½:-)
Avatar billede eaglex Nybegynder
06. november 2001 - 16:51 #7
Ifølge Dansk Købelovgivning, er du ikke forpligtet til at betale noget som helst, før du har påført din personlige underskrift.

Hvad jeg har erfaret mange steder, skal man holde sig langt væk fra A0, fon som det er lagt ind i navnet er de \"0\", især når det gælder service.

I et halvt år kunne man ikke ringe til dem på grund af sygdom, så de er generelt kronisk syge! :)

Men smid regningen væk, og det andet sted du har bestilt kan bare flytte domænet fra A0 til samme pris som oprettelsen, men du skal nok udfylde en flytning, hvis A0 har oprettet det! Men det skulle der ikke være problemmer i :)

//EagleX