Avatar billede jolesen Nybegynder
06. november 2001 - 01:46 Der er 4 kommentarer

Punktum på Numerisk tastatur

Hvordan får man punktum istedet for komma på det numeriske tastatur?
Til win9x kunne man benytte en microsoft utility som hed DONKEY.
Nogen gode idéer?
Avatar billede goz Nybegynder
06. november 2001 - 07:43 #1
Keyboard Layout Manager giver dig mulighed for at ændre dit keyboard, som du ønsker.
http://www.klm.freeservers.com/index.html
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 08:11 #2
kontrolpanel|Regionale indstillinger|Brugerdefineret|ændre kommaet til punktum

kan godt være det er lidt anderledes i 2000, sådan lidt løst oversat fra engelse xp
Avatar billede goz Nybegynder
06. november 2001 - 09:06 #3
space > det er korrekt, men det kan få konsekvenser for udlæsning af tal i andre applikationer, men kommer helt an på hvilke behov man har.
Avatar billede jolesen Nybegynder
13. december 2001 - 23:55 #4
Desværre er der ikke nogle af de foreslået løsninger der er brugbare.
Et enkelt program alá donkey er hvad jeg søger.