Avatar billede runberg Nybegynder
05. november 2001 - 16:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Backup af Outlook Express

Hejsa alle sammen

Jeg skal ha\' formateret min harddisk, og derfor vil jeg naturligt nok gerne have taget en backup af mine mails i outlook express, så jeg kan ligge dem ind igen når jeg har fået installeret det hele igen.

Hvordan gør man det???
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
05. november 2001 - 16:18 #1
søg efter *.dbx filerne og kopier dem
Avatar billede runberg Nybegynder
05. november 2001 - 16:20 #2
Hvor ligger de??? Under programmer/outlook express eller under Ducuments and Settings???
Avatar billede runberg Nybegynder
05. november 2001 - 16:21 #3
OK, jeg har fundet dem, men hvordan helvede skal jeg kunne ligge dem ind igen... Stien til deres placering er ret vild!!!!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
05. november 2001 - 16:27 #4
inde i outlook er der en funktion der hedder import, så ligger den dem selv hvor de skal
Avatar billede runberg Nybegynder
05. november 2001 - 20:05 #5
Jeg takker for svaret!!!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
05. november 2001 - 20:06 #6
så lidt ;o)
Avatar billede runberg Nybegynder
05. november 2001 - 20:06 #7
Du skal give mit et svar og ikke en kommentar for at jeg kan give dig point!
Avatar billede runberg Nybegynder
05. november 2001 - 20:07 #8
Det var bedre :-)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
05. november 2001 - 20:07 #9
takker for points
Avatar billede jan_netlogon Nybegynder
07. november 2001 - 13:50 #10
Håber ikke at du har slettet din HD, du skal også lige huske at tage din *.wab med det er dit adressekartotekt

Jan