Avatar billede scriptworld Nybegynder
05. november 2001 - 14:51 Der er 17 kommentarer

adating!

Hejsa!

Så har vores designere få lavet et design til en dating service, som snart lanceres www.adating.dk

Designet kan ses her : http://www.acadia.dk/kundeforslag/adating/adatingnr2.htm

hvad syntes i?
Avatar billede scriptworld Nybegynder
05. november 2001 - 14:52 #1
personligt, synes jeg det stinker ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. november 2001 - 14:53 #2
Woaw jeg føler mig på syre med den farve...
Avatar billede scriptworld Nybegynder
05. november 2001 - 14:55 #3
enig!... den sætter hormonerne igang!
Avatar billede decrypto Nybegynder
05. november 2001 - 14:58 #4
Jeg behøver ikke at ryge en bønne for at føle mig skæv. Jeg skal bare kigge på siden.

decrypto
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 15:00 #5
måske en smule for meget grøn på siden =o)
Avatar billede scriptworld Nybegynder
05. november 2001 - 15:01 #6
enig!...
Avatar billede callesen Praktikant
05. november 2001 - 15:05 #7
Det er menneskeligt at fejle; men hvis der virkeligt skal laves lort i det, må man bruge en computer. Så prøv på et stykke papir.
Avatar billede scriptworld Nybegynder
05. november 2001 - 15:18 #8
okay!... hvad mener du helt præcist? ;-)
Avatar billede callesen Praktikant
05. november 2001 - 15:51 #9
Scriptworld 15:18:38>
Er det mig du mener? ;-?
For at finde ud af om hvad der er godt og skidt må man vel spørge sig selv om:
Hvem er brugerne? Hvilken \'sindstilstand\' er de i når de vil bruge sitet? Skal sitet virke tillidsfuldt? (ja) - friskt? (måske) - pågående? (Nej) - det i ( ) er min umiddelbare vurdering. Plus en række andre spørgsmål - måske af knap så vigtig karakter - men spørgsmål der skal besvares, før end man kan skelne mellem godt og skidt eller rigtigt og forkert. Dette design fortæller mig intet andet om tankerne bagved end: \"Nu tilfredsstiller en webmaster sig selv godt og grundigt i tastaturet og men han kører med musen.\"
Men eller ikke et ondt ord om designet. :-))
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 15:55 #10
nok nærmere b-dating *LOL*

Funky svampemedgalarogguldbajere trip!

Har man ikke tømmermænd får man det..
Avatar billede callesen Praktikant
05. november 2001 - 16:02 #11
Og af mere \'teknisk\' karakter. Den grønne baggrund gør teksten svær at læse og fremhæver rødmen i hos personerne i billedet - skal man rødme på dette site? Hvordan skal en bannerreklame - som der er sat plads af til fungere med denne baggrund. Jeg har intet mod signalfarver; men når de fylder det hele, bliver de selv ligegyldige og kvæler alt andet.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 16:15 #12
enig med callesen - og så aaaaaner jeg ikk hvad jeg skal bruge den der lille flash til - hvis nu bare den var en reklame eller noget - men nej - der står bare adating
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. november 2001 - 11:08 #13
Hvis farvevalget er et forsøg på at distancere sitet fra konkurrerende datingsites så lykkes det jo. Men jeg mener bestemt ikke denne neongrønne farve lægger op til hygge og småpervers dating.

Har de der programmører da aldrig været forelskede? Der skal da for fanden være noget farve og grafik der hjælper brugeren på vej - både navigationsmæssigt og følelsesmæssigt. Og det her kunne lige så godt være et php-forum eller whatever.
Om igen...!
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. november 2001 - 11:10 #14
Glemte at kommentere den der lange, kantede streg foroven. Meget oppe i tiden, men sådan en fætter gør da ondt!
Runde, bløde, indbydende former (ikke mindst til drengene ;-))- og så i en syntaks der matcher målgruppen.
Avatar billede empty2 Nybegynder
06. november 2001 - 21:05 #15
Hey hey....

Jeg vil sige at selve designet er meget godt lavet måske andre farver, det grøne giver lidt en skrp fornemmelse, man bliver lidt puhha jeg ved ikke hvordan man kan beskrive det.....

en ting til der mangler noget på siden, den er nøgen der er ikke så meget på den ikke ligesom den gamle..... Den er meget overskuelig men som sagt mangler der noget ide tomme pladser

Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 18:24 #16
Jeg må ærlig indrømme, at det første jeg sagde, da jeg åbnede sitet var \"Uuuffff!\", og det er min stadige holdning.
Variér farverne en hel del mere (bare undgå for alt i verden BLÅ!), og lav så lige nogle punkter, hvor man kan få mere at vide om sitet og dets funktion og fordelen ved at være medlem. Nogle sukkersøde historier om evig kærlighed gennem e-mails kunne også få flere folk til at hoppe på vognen og melde sig ind! Sites, hvor man skal melde sig til, før man kan udforske stedet, tiltaler nemlig de færreste!
Til sidst kan jeg ikke lide sloganet \"Et sted at mødes\" - det virker for uoriginalt og kedeligt. Find på noget lidt mere frækt og i hvert fald friskt!

Karaktér: 3 ud af 10 på grund af \"Uf\"\'et og den sparsomme information!
Avatar billede starfish Nybegynder
08. december 2001 - 15:03 #17
Ja, uha... det ligner mere en side af teknisk karakter, såsom et phpforum somallerede sagt. Ikke meget dating over det. Ydermere ser jeg sine nyheder, og må ærligt talt forbløffes over hvor meget brugerne kunne være interesseret i at vide at du har lavet databasen om. Det er vel de færreste dating interesserede, der tænker: \"Fedt, databasen er blevet opdateret\" og \"cool, med mulighed for administration af mapper\" !??!