Avatar billede kumpel Nybegynder
08. marts 2000 - 16:16 Der er 6 kommentarer

Email server

Hejsa

Jeg ved ikke rigtigt om dette er det rigtigt sted at spørge om dette. Men jeg er på jagt efter et stykke email-server software til NT som hedder MAILMAX, og jeg søger efter et sted i Danmark hvor man kan købe det. Jeg har selvfølgelig downloaded prøveversionen og har da også overvejet at bestille det direkte fra USA, men er der ikke en her hjemme som er distributør ?

Jeg håber at der en som kan hjælpe mig.

Kumpel
Avatar billede razor Nybegynder
08. marts 2000 - 21:45 #1
hvorfor bruger du ikke bare:
https://www.smartmax.com/order.html
Avatar billede kumpel Nybegynder
08. marts 2000 - 22:19 #2
Det havde jeg også tænkt mig som sidste løsning, men hvis man nu kunne købe den her hjemme.
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
15. marts 2000 - 17:08 #3
Hvad er det som er så godt ved MailMax?? Jeg er selv ude efter en god email server men hva der godt ved mailmax? Har du prøvet "vpop3" (Demo ka downloades på http://tucows.inet.tele.dk) eller "Imail" (Demo ka downloades på http://www.ipswitch.com)  ?
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
15. marts 2000 - 19:59 #4
Jeg har også lige downloadet Mailmax3.0 da jeg så at man også kunne få webmail på den, men jeg kan ikke få den der Webmail Add-on til at virke... Nogen som kan hjælpe..? jeg vil gerne gi 50point for noget hjælp?!?!?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
02. april 2000 - 12:37 #5
MailMax er en udemærket mailserver. Men den har ikke inkluderet webmail og webmailen findes ikke i demoversion. Der er dog mulighed for web-mailadministration (remote klades det) som ikke må forveksles med webmail. Jeg har selv købt MailMax og MailMax/WEB. Jeg kan anbefale MailMax som er nemt at sætte op og er stabilt. Det er basseret på Access database og Remote er asp, så det er nemt at tilrette.

Men MailMax/WEB er utroligt dårligt. Ustabilt. Den tager en kopi af mailen fra mailserveren og lægger ind i MailMax/Web, dermed kommer alle mails til at ligge på serveren to gange. Fungerer ikke ordenligt på Mac, og laver ofte fejl.

Skjoldet
Avatar billede peter_f Nybegynder
10. november 2000 - 11:55 #6
Hvis du skal have en god mailserver med webmail som samtidig er nem at sætte op, så er MDEAMON et oplagt program, her er webmailen en fast del af softwaren.

http://www.deerfield.com/