Avatar billede jabert Nybegynder
04. november 2001 - 23:13 Der er 6 kommentarer

Mangler fil

Når jeg vil starte PHP op, brokker den sig og siger \"En nødvendig .DLL-fil, ODBC32.DLL, blev ikke fundet.\"

hvad gør jeg så ??
Avatar billede jabert Nybegynder
04. november 2001 - 23:20 #1
Har taget samme fil fra et win2k system ( jeg sidder op win98 ) og smidt herover... ??

Nu be´r den ikke om filen længere, men den er heller ikke særlig god til at gå ind på div. php sider... ?`????
Avatar billede jmfrederiksen Nybegynder
04. november 2001 - 23:21 #2
Hva med at geninstallere PHP ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. november 2001 - 23:46 #3
du behøver vist blot få fat i den rigtige ODBC32.dll (til win98). Den skulle lige på din win98 CD ellers kan du non finde den på microsofts site.
Avatar billede webson Nybegynder
05. november 2001 - 02:21 #4
stik mig din mail så sender jeg den til dig
Avatar billede jabert Nybegynder
05. november 2001 - 14:30 #5
jakoba: yes, jeg fandt den på win98\'en den... lidt lame at den ikke selv smed den over !

Lig et svar !
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. november 2001 - 15:53 #6
med glæde :-))