Avatar billede loon Nybegynder
04. november 2001 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl under skrivning t. Harddisk

Hjælp jeg er på røven!!!
Jeg har lige købt en Fujitsu 40 GB disk, hvorpå jeg ville installere Win XP problemet er at installationen gik i stå pga. fejl på min install cd :(
Nu kan jeg ikke komme opdele disken med fdisk?
Alt går fint kan fint slette og oprette partitioner i fdisk det går førtst galt når jeg lukker fdisk.... så kommer den og siger fejl: kan ikke skrive til disk :(
Jeg tror at det er MBR der er beskadiget og har også prøvet at hente et prog fra fujitsu til at fecover denne med men det kan heller ikke lade sig gøre, programmet kan heller ikke low level formatere disken den kommer med en fejl når den når til 20 % :(
PLEASE HJÆLP
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
04. november 2001 - 23:33 #1
scandisk? kan du komme til at kører den, for den tjekker din harddisk, og evt retter den for fejl
Avatar billede msmows Nybegynder
05. november 2001 - 11:08 #2
Har du virusbeskyttelsen slået til i bios?
Hvis ja, så disable den.
Avatar billede f_n Nybegynder
09. december 2001 - 00:13 #3
Når du har opdelt den med f-disk så skal drevet formateres. før du igen kan instalere noget på hd.
håber det hjælper

Vh- Frank
Avatar billede loon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:08 #4
Det var controlleren på bundkortet der var fucked!!!!