Avatar billede apj Nybegynder
04. november 2001 - 20:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

quicktime i Flash

Hvorfor virker den ene af disse to QT-film og den anden ikke? I den ene kan man se det layer jeg har lavet i den anden ikke. Jeg har lavet det flere gange, men det er første gang at jeg ikke kan få det til at virke. Den med Bill Gates, kører, men man kan ikke se den røde firkant.... Hvorfor ikke?

Her er de to fla\'er.

http://hjem.get2net.dk/deram/Personal/HTML-undervisning/Movie1.fla

http://hjem.get2net.dk/deram/Personal/HTML-undervisning/Movie2.fla
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. november 2001 - 21:47 #1
Kan du ikke zippe dine fla eller sende dem til mig geo@lingoman.dk
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
05. november 2001 - 02:15 #2
lingoman: Ehmm.. du får helt automatisk lov at hente dem, hvis du klikker på apj\'s 2 links..?!

apj.. ka ik helt gennemskue hvad dit problem er.. hvad jeg ka se på dine fla-filer, viser den da bare det du har sat ind..?
Avatar billede apj Nybegynder
05. november 2001 - 20:20 #3
Problemet er at jeg i begge filer har en qt-film.
I begge fla\'er har jeg desuden tegnet noget som man burde kunne se hvis man publicer som QuickTime.
MEN i den ene virker det - i den anden, kan man kun se filmen.
Avatar billede apj Nybegynder
05. november 2001 - 20:31 #4
-> Lingoman

jeg har sendt dig fla\'erne
Avatar billede lingoman Nybegynder
05. november 2001 - 20:33 #5
Tak! kigger på dem i nat
Avatar billede apj Nybegynder
08. november 2001 - 21:00 #6
ok
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. november 2001 - 21:11 #7
Hej apj,
Jeg har kigget på dine fla\'er uden at kunne se din qt movies. De findes i Library men kan ikke afspille, desværre. Jeg ser kun dine statiske røde tegninger i den ene og en animeret tændstikfigur i den anden.
Jeg må desværre melde pas til dit spørgsmål da jeg ikke engang kan genskabe problemet.
mvh geo